اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزش باد و باران‌های پاییزی در راه است

باد شدید مناطق مرکزی اردبیل را در می‌نوردد

همزمان با آغازین روزهای پاییز هزار رنگ، اردبیل تغییر چهره داده و وزش باد شدید و باران‌های پاییزی چهره این شهر را عوض می‌کند.

باد شدید مناطق مرکزی اردبیل را در می‌نوردد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل که عصر امروز منتشر شد، از فردا با کاهش دمای هوا به شکل ملموس و بارش‌های باران به صورت متناوب در شهرهای مختلف استان اردبیل آغاز می‌شود و پیش‌بینی‌ها بر این است که در روزهای آینده وزش بادهای شدید ساکنان مناطق مرکزی استان اردبیل را غافلگیر کند.

بر همین اساس و اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل این سامانه متفاوت جوی از فردا دمای هوای استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طوریکه براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی هوای خنک همراه با باران و وزش باد تا پنجشنبه جو ناپایداری را در استان اردبیل رقم می‌زند.

این ناپایداری‌ها که در جنوب و مرکز استان اردبیل بیشتر جلوه می‌کند حکایت از حال و هوای پاییزی دارد تا ساکنان استان اردبیل خود را مهیای نیمه دوم سال با تغییرات ناگهانی آب و هوایی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل نیز اعلام کرد به موجب اعلام سازمان هواشناسی از عصر امروز (یکشنبه) هوای خنک به منطقه نفوذ کرده و از عصر دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در مناطق مرکزی حاکم و دمای هوا چهارشنبه و پنجشنبه بین چهار تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

همچنین بارش باران از امشب آغاز و در شب سه‌شنبه و روز چهارشنبه از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

این اداره کل با اعلام آماده باش به کلیه شوراهای مدیریت بحران شهرستان‌های تابع، از مردم نیز خواسته است موارد ایمنی را حتماً رعایت کنند.

انتهای پیام/62003/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول