اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم سال جاری

سومین جشنواره شعر در خراسان شمالی برگزار می‌شود

سرپرست معاونت امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری سومین جشنواره شعر در این استان خبر داد.

سومین جشنواره شعر در خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر هدایتی اظهار کرد: هم اکنون فراخوان به شاعران و اصحاب فرهنگ و ادب برای شرکت در سومین جشنواره شعر داده شده است و بخش‌ها و موضوع‌های این جشنواره نیز در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، ترویج و تعمیق آموزه‌های دینی، نشر و توسعه شعر اسلامی، شناسایی استعدادهای درخشان در هنر نویسندگی و ارتقاء بخشیدن به غنای ادبی در فضای رقابتی سالم است.

حجت‌الاسلام هدایتی رشد و ارتقای کمی و کیفی توانایی‏های شاعران در زمینه‏های محتوایی آثار و بسترسازی برای حمایت از شاعران را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره شعر عنوان کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: قرار است آثار رسیده به دومین و سومین جشنواره شعر استان، در یک مجموعه گردآوری شود و در قالب یک کتاب به چاپ برسد.

دومین جشنواره شعر خراسان شمالی سال گذشته در بخش‌های کلاسیک، آزاد، ولایی و نیز بخش ویژه برگزار شد و به گفته هدایتی، 414 اثر از شاعران به دبیرخانه این جشنواره رسید.

انتهای پیام/63002/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول