اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار خلیل‌آباد در مراسم رژه هفته دفاع مقدس:

رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را به دانشگاهی الهی مبدل کردند

فرماندار خلیل‌آباد گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران را به دانشگاهی بزرگ و الهی مبدل کردند.

رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را به دانشگاهی الهی مبدل کردند

به گزارش خبرنگار فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان خلیل‌آباد که به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی افتخارآفرین است و موجب شده که دشمن در برابر صبر و استقامت رزمندگان ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورد.

فرماندار خلیل‌آباد افزود: دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان اسلام باید برای نسل‌های جوان امروز بیان شود و خاطرات آن زمان، همیشه در اذهان زنده بماند.

وی جنگ با ایران را جنگ اسلام و کفر دانست زیرا در این دفاع، استکبار و دشمنان در یک طرف و ایران اسلامی به تنهایی در طرف دیگر قرار داشت.

رئیس شورای تامین شهرستان خلیل‌آباد افزود: رمز موفقیت ایران اسلامی، تبعیت از فرماندهی امام راحل (ره) به عنوان پرچمدار این حرکت و نقش‌آفرینی رزمندگان و بسیجیان بود که توانست تمامی معادلات دشمن را نقش بر آب کند.

وی محور ولایت  فقیه را نیز در حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دفاع مقدس تبدیل به نهضتی آرمانگرا و جهانی شده است.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی برای دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری گفت: دشمنان بدانند ایران اسلامی همچون 33 سال  قبل ذره‌ای از آرمانها عقب‌نشینی نکرده و تا جان در بدن دارد نمی‌گذارد در عزت ایران اسلامی و وصایای شهدای عزیز خللی ایجاد شود.

در ادامه علی نیک‌یاد فرماندهی بسیج ناحیه مقاومت خلیل‌آباد نیز در این مراسم افزود: دفاع، امروز هم ادامه دارد دیروز دفاع حق بر علیه باطل بود و امروز در سنگر دیگر دفاع بر علیه تهاجمات فرهنگی دشمنان است.

وی گفت: بسیجیان باید همیشه در صحنه باشند و امروز کشور همچون اول انقلاب، نیاز به حرکتهای بسیج و سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی دارد.

انتهای پیام/2202/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول