اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

دفاع مقدس الگوی بزرگ برای درس گرفتن نسل آینده است

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: دفاع مقدس الگویی بزرگ برای درس گرفتن نسل آینده است و باید این الگو را به بهترین وجه ممکن عرضه کرد.

دفاع مقدس الگوی بزرگ برای درس گرفتن نسل آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محسن شوشتری گماری ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان شوشتر اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن به جهان عرضه کنیم و به این دلیل از همه توان موجود باید برای این کار استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس دورانی طلایی در ایران اسلامی به شمار می‌آید، افزود: دفاع مقدس دورانی مثال‌زدنی در ایران است و این دوران ثابت کرد تا با دست خالی هم می‌توان مقابل جهان ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر با تاکید بر اینکه دفاع مقدس نشدها را شد کرد، گفت: دفاع مقدس زمانی برای محک زدن داشته‌ها و توانمندی‌ها بود و در بدترین شرایط توانستیم مقابل استکبار و ایادی آن در منطقه ایستادگی کنیم.

شوشتری‌گماری با اشاره به اینکه ایران اسلامی از نظر توانمندی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت بسیار خوب ایران از نظر رشد علمی می‌تواند بهترین شاخص برای پیشرفت‌های ایران در سال‌های گذشته باشد.

وی تاکید کرد: در شرایط تحریم از نظر علمی پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده‌ایم و به این دلیل از همه توان خود باید استفاده کنیم تا در این مسیر گامی موثر برداریم و قدری تاثیرگذار باشیم.

وی گفت: مطمئنا بسیج می‌تواند این حرکت توسعه‌ای در بخش علمی را تسریع کند و در این باره تلاش می‌کنیم تا از توانمندی موجود در همه بخش‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/72006/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول