اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

ملت ایران از اسلام دست برنخواهد داشت

امام جمعه شوشتر گفت: ملت ایران دست از اسلام برنمی‌دارد و به این دلیل دشمنی دشمنان روز به روز بیشتر می‌شود.

ملت ایران از اسلام دست برنخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان شوشتر اظهار کرد: تمام دشمنی‌هایی که در شرایط کنونی با ایران اسلامی می‌شود تنها به دلیل مقاومت مردم بر اسلام است و استکبار بداند که ما از اسلام دست برنمی‌داریم.

وی با اشاره به اینکه رمز پیروزی مقاومت است، ادامه داد: ملت ایران ثبات کرده است که همه چیز خود را در راه مقاومت بر عقیده خود می‌دهد.

امام جمعه شوشتر با اشاره به درون‌مایه این دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی، اذعان داشت: دشمنان ایران اسلامی تنها می‌خواهند اسلام نباشد و به این دلیل ملت ایران بر این خواست خود مقاومت می‌کند.

سلیمانی بر اتحاد میان مردم تأکید کرد و ابراز داشت: عدم اتحاد باعث تزلزل می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا اتحاد در جامعه تحکیم شود و پایه‌های این رکن رکین در جامعه مستحکم شود.

وی با تأکید بر اتحاد در جامعه، گفت: اگر در دوران دفاع مقدس اتحاد میان مردم نبود، مطمئنا در شرایط کنونی نمی‌توانستیم برای موفقیت‌های دفاع مقدس گرد هم آییم.

امام جمعه شوشتر در پایان اضافه کرد: بارها به دشمنان ایران و اسلامی ثابت شده است که خدا با ماست و چون خدا با ملت ایران است؛ دشمن در نقشه‌هایش مقابل ایران شکست می‌خورد.

انتهای پیام/72006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول