اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت خراسان شمالی خبر داد

تشکیل پرونده‌های قاچاق تلفن همراه در خراسان شمالی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از تشکیل پرونده‌های قاچاق تلفن همراه در این استان خبر داد.

تشکیل پرونده‌های قاچاق تلفن همراه در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی، سید ابراهیم حسینی اظهار کرد:‌ ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده در خصوص قاچاق گوشی تلفن همراه در استان، 12 میلیون و 800 هزار ریال است.

وی افزود: با بازرسی‌های به عمل آمده از 150 واحد صنفی موبایل فروشی در استان بیش از هشت واحد صنفی متخلف در استان شناسایی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح کرد: با بازرسی‌های انجام گرفته از این هشت واحد صنفی تعداد 19 دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد بار کد طرح شبنم به عنوان کالای قاچاق کشف و ضبط، که افراد متخلف با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی در ادامه به خصوصیات رنگ بارکد شبنم روی گوشی تلفن همراه اشاره کرد و افزود: گوشی‌های بدون برچسب شبنم آبی رنگ، قاچاق محسوب شده و با متخلفان طبق ماده 62 قانون نظام صنفی برخورد و کالاها تحت عنوان قاچاق جمع‌آوری می‌شوند.

حسینی برای اطلاع بیش‌تر همشهریان گفت: بارکد شبنم نارنجی رنگ، برای گوشی تلفن همراه قابل قبول نبوده و این بارکد اختصاص به سایر کالاها از جمله لوازم جانبی صنف موبایل فروشان دارد و نصب بارکد شبنم نارنجی رنگ، بر روی گوشی تلفن همراه تخلف محسوب شده و کالاهای با این شرایط  تحت عنوان قاچاق ضبط می‌شوند.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول