اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی

14 هزار پیام تبریک میلاد امام رضا(ع) به مشترکین 5 قاره جهان ارسال شد

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی از ارسال پیام تبریک دهه کرامت و میلاد فرخنده حضرت رضا(ع) به 14 هزار مشترک این مدیریت در خارج از کشور خبر داد.

14 هزار پیام تبریک میلاد امام رضا(ع) به مشترکین 5 قاره جهان ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین علی باقری گفت: این پیام‌های تبریک به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، اردو، فرانسه، آلمانی، روسی و ترکی آذری بوده است.

وی با بیان اینکه مشترکان این مدیریت در پنج قاره دنیا هستند، افزود: اشخاص حقیقی، مؤسسات و مراکز فرهنگی خارج از کشور مشترکان مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی هستند که از طریق ایمیل با این مدیریت در ارتباط هستند و در مناسبت‌های مختلف پیام‌های تبریک و تسلیت و بسته‌های محتوایی فرهنگی و مذهبی برای آنها ارسال می‌شود.

باقری عنوان کرد: مشترکین ایمیلی این مدیریت حتی شاید یک بار هم نتوانستند بارگاه منور رضوی را زیارت کنند ولی با بیان احساسات خود از دیدن تصاویر و بسته‌های فرهنگی ارسالی در فضای مجازی به صورت غیرمستقیم به زیارت می‌پردازند.

انتهای پیام/2202/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول