اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

برای بردن ملی‌حفاری برنامه داشتیم/ آمادگی مصاف با استقلال با 5 مصدوم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: برای بازی با تیم ملی‌حفاری اهواز، برنامه داشتیم و موفق شدیم با اجرای برنامه‌های تاکتیکی ضمن پیروزی به دور بعد صعود کنیم.

برای بردن ملی‌حفاری برنامه داشتیم/ آمادگی مصاف با استقلال با 5 مصدوم

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: بازی سختی را در اهواز برابر تیم ملی‌حفاری داشتیم که خدا را شاکریم که غیرت و همت بازیکنان‌ باعث شد تا با دست پر از زمین بیرون بیاییم.

وی افزود: اختلاف دما و ارتفاع از یک سو و سختی مسیر همدان تا اهواز از سوی دیگر برای ما بزرگترین مشکل را ایجاد کرد اما بازیکنان‌ با دوندگی و تجربه‌ خود در بازی بسیار خوب عمل کردند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به بازی سختی که برابر تیم اهوازی داشتند و برنامه و آنالیزی که از این تیم به دست آورده بودند اضافه کرد: در 70 دقیقه ابتدایی، قصد کنترل بازی را داشتیم و پس از آن رو به حمله آوردیم و موفق شدیم به اهداف خود دست یابیم.

به گفته وی تعویض قاسم اکبری باعث شد تا خواسته‌هایی که در تغییر تاکتیکی داشتیم محقق شود و خیلی زود بعد از تعویض به گل برسیم.

طلایی‌منش با اشاره به اینکه با دو تیم و تعداد زیادی بازیکن به اهواز سفر کردیم خاطرنشان کرد: به قید قرعه باید دو بازی سخت در یک شهر و در عرض پنج روز را انجام دهیم که به همین دلیل در بازی جام حذفی بیشتر از بازیکنان جوان تیم استفاده شد.

وی ادامه داد: بازیکن اصلی و کسانی که در مسابقات لیگ تأثیرگذاری بیشتر دارند استراحت کردند تا برای بازی با استقلال اهواز به میدان روند و مسائل تاکتیکی تیم را به خوبی پیاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه با صلاح‌دید کار فنی امروز بازیکنان تمرین ریکاوری انجام خواهند داد ابراز داشت: با توجه به بعد مسافت 640 کیلومتری همدان تا اهواز و بازی سخت گذشته، به بازیکنان استراحت دادیم تا برای بازی استقلال به خوبی ریکاوری شوند.

وی تصریح کرد: تنها مشکل ما در دیدار با استقلال، گرمای 42 درجه اهواز است که حداقل 20 درجه با همدان اختلاف دما داریم که این ماندگاری اجباری بهترین زمان برای هم‌دمایی بازیکنان با هوای اهواز خواهد بود.

طلایی‌منش در خصوص وضعیت مصدومان این تیم عنوان کرد: در حال حاضر پنج بازیکن مصدوم داریم که مجتبی انصافی، حامد ریاحی، هادی بلوری، پوریا آریاکیا و سیدجمال معصومی دچار مصدومیت هستند.

وی ادامه داد:  معصومی و آریاکیا وضعیت بهتری دارند و امیدواریم با تلاش کادر پزشکی به بازی روز چهارشنبه برسند.

تیم فوتبال الوند عصر شنبه 30 شهریور در چارچوب مسابقات جام حذفی و در مرحله چهارم برابر تیم ملی‌حفاری اهواز با تک گل قاسم اکبری به برتری رسیدند و در مرحله بعد باید برابر تیم استقلال صنعتی خوزستان و شاگردان ویسی به میدان بروند.

همچنین الوندی‌ها در نخستین هفته چارچوب مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور باید عصر چهارشنبه سوم مهرماه ساعت 16 در ورزشگاه تختی شهر اهواز با تیم استقلال این شهر مصاف کنند.

انتهای پیام/89020/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول