اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

همزمان با سراسر کشور

جشن شکوفه‌ها در لنده برگزار شد + تصاویر

امروز همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها در همه مدارس این شهرستان برگزار شد.

جشن شکوفه‌ها در لنده برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، همزمان با سراسر کشور و با حضور دانش‌آموزان اول ابتدایی جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در لنده برگزار شد.

سید عیسی‌ تقوی‌فرد در این مراسم با اشاره به امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: تقارن دفاع مقدس و بازگشایی مدارس ما را به وظیفه خود در خصوص ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان آشنا می‌‌کند.

رئیس آموزش و پرورش لنده در ادامه با بیان این‌که 282 نفر دانش‌آموز در پایه‌ اول ابتدایی سال تحصیلی خود را آغاز کردند، گفت: با حضور 54 معلم در مقطع ابتدایی در راستای نظام تحول بنیادین در مدارس ابتدایی مشغول به تدریس می‌شوند.

تقوی‌فرد با بیان این‌که جشن شکوفه‌ها در همه مدارس ابتدایی برگزار می‌شود، افزود: چهار هزار و 500 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 251 کلاس و 85 مدرسه سال تحصیلی خود را شروع می‌کنند.

وی گفت: در راستای پروژه مهر در شهرستان لنده، 18 جلسه تخصصی برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشته است.

دبیر شورای آموزش و پرورش در ادامه به اجرایی شدن مصوبات جلسات پروژه مهر اشاره کرد و گفت: در راستای مصوبه یکسان‌سازی پوشش دانش‌آموزان در شهرستان لنده 90 درصد پیشرفت حاصل شده است.

وی از راه‌اندازی مدارس قرآنی خبر داد و گفت: این مدارس و مراکز پیش دبستانی با نظارت و کنترل بیشتر در جهت شکوفایی تحصیلی و دینی و رشد کودکان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/82013/م40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول