اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

همزمان با سراسر کشور

جشن شکوفه‌ها در قلعه‌گنج برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، زنگ شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدرسه شاهد قلعه‌گنج به صدا درآمد.

جشن شکوفه‌ها در قلعه‌گنج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، پیش از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه‌ها برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدرسه شاهد قلعه‌گنج به صدا درآمد.

در این مراسم که فرماندار و امام جمعه با همراهی تنی چند از مسئولان نظامی و اداری شهرستان حضور یافتند، دانش‌آموزان پایه اول دبستان روز اول حضور خود در سنگر تعلیم و تربیت را جشن گرفتند.

ایوب فلاحی فرماندار قلعه‌گنج در این مراسم گفت: شما نونهالان و دانش‌آموزان کلاس اول باید به دنبال تحصیل علم و افزایش دانایی خود باشید تا در دنیای تکنولوژی افتخارآفرینی کنید.

وی اظهار داشت: برای قطع دست استکبار و چشم طمع آن‌ها باید شما دانش‌آموزان همیشه در راه علم و کسب دانش حرکت کنید و در میدان‌های علمی بدرخشید.

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج نیز گفت: این انقلاب با ریختن خون هزاران شهید به این مرحله از پیشرفت و ترقی رسیده است و شما نونهالان باید درس بخوانید و از این سنگر محافظت کنید.

حجت‌الاسلام احمد نجنو گفت: دشمنان انقلاب و در رأس آن‌ها آمریکا می‌خواهد، ارزش‌ها کمرنگ شوند و این شما هستید که می‌توانید با این جنگ نرم مقابله کرده و در مقابل استعمار بایستید و ما نیز با تزکیه روح و افزایش علم در این جبهه پیروز می‌شویم.

انتهای پیام/80004/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول