اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:

مشکلات جایگاه‌های سوخت به سرعت پیگیری می‌شود

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جایگاه‌های سوخت در منطقه همدان به سرعت پیگیری می‌شود.

مشکلات جایگاه‌های سوخت به سرعت پیگیری می‌شود

اصغر توفیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از روز پنج‌شنبه 14 شهریور ماه جایگاه شهیدان شادابی شهر گل‌تپه همدان تعطیل بود.

وی با اشاره به بروز مشکل در سامانه هوشمند سوخت جایگاه شهیدان شادابی شهر گل‌تپه افزود: مسئولان به دلیل امکان ایجاد اختلال در سیستم الکترونیکی جایگاه و کارت سوخت شهروندان به طور موقت عرضه فرآورده را در این جایگاه متوقف کردند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تصریح کرد: این اتفاق در پی اعلام خرابی کد شناسایی سوخت‌رسانی جایگاه به مرکز صورت گرفت که با اعلام به شرکت پشتیبان سامانه هوشمند سوخت استان، موضوع به سرعت پیگیری و بلافاصله کارشناس امر در جایگاه حضور یافتند.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: با انتقال آی‌پی‌سی سیستم به مرکز و اطمینان از خرابی هارد سامانه، تعویص و فعال‌سازی آن انجام و ساعت 17.30 روز شنبه 16 شهریور ماه به جایگاه تحویل داده شد.

توفیقی ابراز داشت: با تعویض و فعال‌سازی آی‌پی‌سی سیستم مجدداً جایگاه عرضه سوخت شهیدان شادابی فعال و سوخت‌رسانی به مردم از سر گرفته شد.

وی اضافه کرد: در این مدت زمان 48 ساعته فروشندگی سکودار گل‌تپه در فاصله چهار کیلومتری و جایگاه شهید بهشتی روستای کوهین در نزدیکترین مسیرهای منتهی به غار علیصدر بدون هرگونه مشکل نسبت به ارائه سوخت به خودروهای عمومی و گردشگران مبادرت می‌کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به رسالت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سوخت‌رسانی مطلوب به مردم تأکید کرد: مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جایگاه‌ها در منطقه همدان به سرعت پیگیری می‌شود و تلاش مستمر مسئولان تا راه‌اندازی مجدد آنها در سریع‌ترین زمان ممکن با هماهنگی مرکز اطلاعات سامانه هوشمند سوخت کشور(data centre) امری معمول است.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول