اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز:

هجمه‌های دشمنان علیه ایران بیانگر اهمیت جایگاه حساس ایران در جهان است

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: این هجمه‌ها بیانگر اهمیت و جایگاه حساس ایران در جهان است.

هجمه‌های دشمنان علیه ایران بیانگر اهمیت جایگاه حساس ایران در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، سردار سیدحمزه میرتقی ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در نظرآباد اظهار داشت: همان‌طور که در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیاری از مردم به صورت خودجوش و داوطلبانه در جبهه‌ها حاضر شدند امروز نیز ملت ایران در صحنه‌های دیگر به مبارزه با دشمن می‌پردازند و آمادگی لازم را در این زمینه دارند.

وی ادامه داد: ملت ایران می‌دانند که توطئه‌ها و دسایس دشمنان علیه کشور تمامی ندارد لذا هر روز حساس‌تر و آماده‌تر شده و دسیسه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در بین نسل جوان نهادینه کنیم افزود: نوجوانان و جوانان امروز، باید مانند جوانان دیروز با فرهنگ ایثار و شهادت مأنوس شوند و این فرهنگ را با جان و دل در خود پرورش دهند.

میرتقی تأکید کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان بسیاری از کلاس‌های درس به سمت جبهه‌ها رفتند و حضور خود را در جبهه‌ها موثرتر دانستند.

وی با بیان اینکه ما باید قدردان شجاعت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس باشیم، افزود: حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس مهمترین وظیفه ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به هجمه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: این هجمه‌ها نیز بیانگر اهمیت و جایگاه حساس ایران در جهان است.

انتهای پیام/2302/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول