اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

امنیت کشور مرهون خون شهدا است

فرماندار شهرستان آبیک اقتدار و امنیت کشور را مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های ایثارگران، جانبازان و آزادگان بیان کرد.

امنیت کشور مرهون خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ و ایثارگری‌های مردان بی‌ادعای این مرز و بوم ذکر کرد و گفت: ملت ایران و رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با بیش از 70 کشور جهان که به طور مستقیم و غیرمستقیم در جنگ ایران نقش داشتند، مبارزه کرده و با تمام توان و نیروی مادی و معنوی ایستادگی کردند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی اصل مشارکت را در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند و شجاعت و صداقت را از خود بر جای گذاشتند.

این مسئول با اشاره به نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: زنان پایمردی را به مردان آموختند تا آنان با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، از اسلام، قرآن و نظام و ناموس این سرزمین دفاع کنند.

ملت ایران درس عاشورا را به جهانیان پس داد

فرماندار شهرستان آبیک با ذکر اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس درس عاشورا به جهانیان پس داد، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور استقامت آزادگانی است که در سخت‌ترین شرایط به امام راحل و نظام پشت نکردند و به تأسی از ائمه اطهار (ع) در زندان‌های عراق صبر را به زانو درآورده و طعم شرم را به مستکبران چشاندند.

داداشی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور درس عرفانی است که ارتشیان، سپاهیان و بسیجیان از امام راحل آموخته بودند که هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

وی اضافه کرد: امروز اگر در کشورهای حاشیه ایران اسلامی بنگریم می‌بینیم که کشورها در ناامنی به سر برده و چشم طمع دیگر کشورها قرار دارند ولی ایران اسلامی با اقتدار در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده و اجازه چپ نگاه کردن به کشور را به کسی نمی‌دهد.

این مسئول بیان کرد: مردم در طول هشت سال دفاع مقدس با صبوری و مقاومت در برابر همه مشکلات ایستادگی کردند، این در حالی است که امروز نیز که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم قرار داریم ملت ایران مانند کوه ایستاده و کوتاه نمی‌آید.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: ملت ایران به وجود نیروهای مسلح که باتقواترین نیروهای مسلح دنیاست، افتخار می‌کند.

داداشی افزود: ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و باقی خواهد ماند و برای حفظ کیان اسلامی پایدار است.

وی اذعان داشت: دشمنان اذعان می‌کنند که ما ماهواره‌هایی داریم که شماره خودروها را از جاده‌ها بر می‌داریم که قطعا امروز نیز ماهواره‌های آنان بسیجیان زیر 15 سال و ارتشیان مقتدر و پاسداران ولایت‌مدار را که در رژه حضور دارند، به تصویر می‌کشند که مایه افتخار برای ایران اسلامی است.

این مسئول ابراز داشت: اگر صبر، استقامت و ایمان ملت ایران و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام نبود، نمی‌توانستیم امروز سر بلند کنیم و الگوی کشورهای دنیا باشیم.

انتهای پیام/77006/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول