اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بوشهر در خط مقدم جهاد اقتصادی و تحولات معیشتی است

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر در خط مقدم جهاد اقتصادی قرار گرفته است، گفت: اگر قرار است تحولاتی در اقتصاد و معیشت مردم ایجاد شود استان بوشهر در این امر پیشگام است.

بوشهر در خط مقدم جهاد اقتصادی و تحولات معیشتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند امشب در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه امروز نشاط و امید بیش از گذشته در کشور وجود دارد، تصریح کرد: قرار است با تصمیمات صحیح و منطقی کاری موثر در گشایش امور اقتصادی و معیشت مردم رقم بخورد.

وی بیان کرد: اگر دولت و رئیس جمهور وعده برخی از اقدامات در کشور به مردم می‌دهند، مسئولیت ما را در استان‌ها سنگین‌تر می‌کند.

استاندار بوشهر با تشریح برخی از اقدامات اقتصادی افزود: اگر قرار است تحولاتی در معیشت مردم رخ دهد بوشهر به‌عنوان استان موثر در صادرات و واردات و تجارت می‌تواند پیشگام و موثر در این امر باشد.

حسنوند تصریح کرد: اگر جهاد اقتصادی هم مطرح می‌شود به‌دلیل وجود پارس جنوبی و فعالیت‌های نفت و گاز ، بوشهر در خط مقدم قرار گرفته است و باید با انسجام و هماهنگی بیشتر در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

وی با بیان اینکه مدیران همانند دوران دفاع مقدس باید به تکلیف خود عمل کنند، گفت: مدیران باید تا آخرین روز مسئولیت خود در راه خدمت به مردم اقدام کنند و با برخی اخبار متزلزل نشوند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دولت اعلام کرده است که تا 100 روز مسائل کشور را رصد و برای آنها برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: بخش عمده‌ای از این مسئولیت به عهده مدیران استان‌هاست.

حسنوند بر ارتباط بیشتر مسئولان و مدیران با معاونین وزیر و وزرا تاکید کرد و گفت: با توجه به پتانسیل‌های مطلوب استان سعی شود تصمیمات خوبی اتخاذ گردد.

وی تاکید کرد: مدیران ضمن اینکه در دعوت از این چهره‌ها پیش‌قدم شوند باید در جریان رفت‌وآمدها و نشست‌های خود با مسئولان کشوری تصمیمات موثری در جهت رفع مشکلات و بهره‌مندی بیشتر از قابلیت‌ها اتخاذ کنند.

استاندار بوشهر از تخصیص 30 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به دستگاه‌های اجرایی در این هفته خبر داد و افزود: مدیران باید این اعتبار را به طرح‌ها و پیمانکاران تزریق کنند نه اینکه این اعتبار در صندوق برخی از ادارات حبس شود.

حسنوند با بیان اینکه مدیران طبق جذب بودجه ملی ارزیابی می‌شوند، افزود: مردم توقع دارند مدیران دستگاه‌های اجرایی اعتبارات استانی را با جذب از خزانه ملی به استانی بیفزایند.

انتهای پیام/66006/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول