اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر:

برگزاری اولین دیدار تیم ایران‌جوان بوشهر مقابل نفت و گاز گچساران

مربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر گفت: ایرانجوان بوشهر چهارشنبه هفته آتی اولین دیدار خود را در لیگ آزادگان مقابل نفت و گاز گچساران برگزار می‌کند.

برگزاری اولین دیدار تیم ایران‌جوان بوشهر مقابل نفت و گاز گچساران

سعید مفتخر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، شرایط تیم فوتبال ایرانجوان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به روند آماده سازی تیم بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها هستیم.

وی افزود: تیم جوان ما اردوهای تدارکاتی و تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته و امیدوار هستیم با آغاز مسابقات با گرفتن نتایج خوب دل هواداران ایرانجوان را شاد کنیم.

مربی ایرانجوان ادامه داد: تفکرات سرمربی ما آقای دلگرم ارائه فوتبال هجومی است و بنا داریم با ارائه یک فوتبال زیبا در قالب نتایج آبرومند از فوتبال استان بوشهردر لیگ دسته اول دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: امسال لیگ یک شرایط بسیار متفاوتی دارد، سقوط تیم‌های بزرگ و متمول لیگ برتری در کنار تیم‌های باتجربه لیگ یک سختی رقابت‌ها را دوچندان کرده هرچند تیم جوان ما حریف دست و پا بسته‌ای برای رقبا نخواهد بود.

مربی ایرانجوان بوشهر، هواداران را رکن اصلی باشگاه دانست و افزود: خودم سال‌ها به عنوان بازیکن در رده‌های پایه ایرانجوان بازی کرده‌ام هواداران و پیشکسوتان همواره در کنار زمین حامی ما بوده اند همان طور که هم اکنون در کنار ما هستند.

وی حضور پرشور هواداران در بازی‌های خانگی راقوت قلب بازیکنان دانست و افزود: تیم ما نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات عمده ای شده و این نیازمند صبر و حوصله بیشتری است تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری دست یابند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول