اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مردم آذربایجان شرقی ‌شم ‌اقتصادی بالایی دارند‌

استاندار آذربایجان ‌شرقی ‌عشق به خانواده و کار و داشتن شم بالای اقتصادی را از خصیصه‌های بارز مردم آذربایجان عنوان کرد و گفت: تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی در این استان ‌بیشتر از همه جای کشور است.

مردم آذربایجان شرقی ‌شم ‌اقتصادی بالایی دارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی عصر امروز در جمع اهالی روستای اسکندان از توابع شهرستان اسکو، با اشاره به اینکه اقتصاد ایران، نفت‌پایه است، افزود: به همین دلیل تنها نقطه‌ای که دشمنان می‌توانند از جهت تحریم ما را تحت فشار قرار دهند مسئله نفت است، به نحوی که سال گذشته به علت تحقق نیافتن درآمدهای نفتی، بودجه ما تنها 18 درصد تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه اقتصاد به سمت آزاد شدن می‌رود، گفت: ایجاد بازار رقابتی و توسعه تولید اقتضای شرایط اقتصادی امروز کشور است و باید خود را با این شرایط وفق دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اقتصاد، جزو اولویت‌های ماست، افزود: مشکلاتی که امروز در عرصه اقتصادی پیش آمده عمدتا به خاطر کم بودن تولید است، لذا باید به سمت افزایش تولید و کاهش هزینه‌ها برویم.

وی با بیان اینکه سزاوار نیست که از ثروت‌های خدادادی استفاده نکنیم، خاطرنشان کرد: کار و تولید، لازمه قدردانی از نعمت‌های الهی است و اکنون که اراده دولت نیز بر این قرار گرفته که ثروت‌ها را به دورترین نقاط کشور ببرد باید تلاش کنیم که از این ثروت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم.

علیرضابیگی در ادامه عشق به خانواده و کار و داشتن شم بالای اقتصادی را از خصیصه‌های بارز مردم آذربایجان عنوان کرد و گفت: تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی در استان آذربایجان شرقی بیشتر از همه جای کشور است؛ البته اغلب این واحدها، واحدهای کوچک هستند که می‌توانند به راحتی خود را با شرایط اقتصادی تطبیق دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید رقابت اتفاق بیفتد، افزود: قانع نبودن مردم ما یک حسن است که باعث می‌شود برای کسب جایگاه‌های بالاتر، تلاش کنند.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: مردم ما به توانایی خود ایمان دارند و ما نیز برای مردم زندگی بهتری می‌خواهیم، چرا که معتقدیم اگر مردم صاحب ثروت باشند کار دولت هم راحت‌تر است و نشاط و امنیت جامعه بالاتر خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از ابراز لطف و محبت اهالی اسکندان و با بیان اینکه امیدواریم همیشه اسکندان را آباد و پررونق ببینیم، افزود: محبت و صمیمیت بین دولت و ملت به خاطر آموزه‌های دینی و از برکات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/60002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول