اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

سنگینی بار زلزله را احساس نمی‌کنم/ نزد مردم روسفید هستم

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: فراموش نکرده‌ایم که 13 ماه پیش، بیش از 400 هزار نفر از مردم ما زیر چادرها بودند، اما امروز به برکت همدلی دولت و ملت، نزد مردم خود روسفید هستیم و سنگینی بار زلزله را احساس نمی‌کنیم.

سنگینی بار زلزله را احساس نمی‌کنم/ نزد مردم روسفید هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، احمد علیرضا بیگی بعد از ظهر امروز در جمع اهالی روستای امند از توابع شهرستان هریس ‌با بیان اینکه نعمت انقلاب اسلامی و لطف و عنایت مقام معظم رهبری را ارج می‌نهیم، اظهار کرد: حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده هیچ‌گاه از یاد مردم نخواهد رفت و خوشحالیم که امروز بیانات امیدوارکننده معظم‌له مبنی بر این که این حادثه باید به سکوی پرش عمران و آبادانی منطقه تبدیل شود، تحقق یافته است.

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکرده‌ایم که 13 ماه پیش، بیش از 400 هزار نفر از مردم ما زیر چادرها بودند، اما امروز به برکت همدلی دولت و ملت، نزد مردم خود روسفید هستیم و سنگینی بار زلزله را احساس نمی‌کنیم.

علیرضابیگی با بیان اینکه اقتدار کشور در سایه وحدت ملی به دست آمده، افزود: زلزله ارسباران نشان داد که ایران یکپارچه است و در این حادثه، صحنه‌های زیبایی از عظمت جمهوری اسلامی خلق شد.

وی با اشاره به اینکه دولت در روز بلا و سختی در کنار مردم بود، گفت: ملت و دولت دست به دست هم دادند و این بلا را به فرصت تبدیل کردند و امروز شاهد آبادانی و رونق مناطق زلزله‌زده هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه کارهای باارزشی انجام شده، افزود: همه کارها در کمترین زمان به نتیجه رسید و یک رکورد تاریخی در امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده به ثبت رسید.

وی با قدردانی از زحمات بشارتی و بنیاد برکت در بازسازی اماکن عمومی مناطق زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: در حادثه زلزله ارسباران، مدارس پناهگاه مردم شدند و بسیاری از خدمات از طریق مدارس به مردم آسیب‌دیده ارائه شد.

علیرضابیگی با اشاره به احداث مدرسه راهنمایی روستای امند توسط بنیاد برکت، افزود: این مدرسه نماد تمام کارهایی است که از مردم و خیرین تا دستگاه‌های دولتی، همه در آن مشارکت داشته‌اند و امیدواریم که محل رشد و بالندگی و افتخارآفرینی دانش‌آموزان ما باشد.

انتهای پیام/60002/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول