اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

فیلم های غیر اخلاقی غرب مخرب‌تر از بمب اتم است

امام جمعه اردبیل گفت: فیلم‌های غیر اخلاقی غرب مخرب تر و فاجعه بارتر از بمب اتمی است.

فیلم های غیر اخلاقی غرب مخرب‌تر از بمب اتم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،حجت الاسلام سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 605 شهید شهرستان مشگین‌شهر گفت: شهدا بر اساس پایبندی به اصول الهی جانشان را فدا کردند تا امروز ما در اقتدار و امنیت باشیم و نباید امروزه ما این اصول‌ها را از یاد ببریم.

امام جمعه اردبیل با اشاره به نقش غرب در کشتن انسان‌های بی‌گناه در سراسر جهان گفت: غربی‌ها با روش آزمون و خطا وارد جنگ شده و میلیون‌ها انسان بی گناه را می‌کشند.

عاملی ادامه داد: فکر و اندیشه‌ای که در پارلمان بشریت به صورت منشور‌های حقوق بشر نوشته شده اکنون در مسیر انحراف قرار گرفته و گفته‌های آنان فقط در روی کاغذ می‌باشد اما در عمل اینگونه نیست و غربی‌ها با حاکم کردن یک منطق در دنیا خواستار حذف سایر قدرتمندان در جهان هستند.

وی  تصریح کرد: منطق حکم کننده آمریکا، نظام ارباب و رعیت است و در این نظام انسان‌ها درجه بندی شده‌اند به طوری که، آنهایی که از علم و پیشرفت محروم مانده و قدرت دفاع ندارند مورد ظلم واقع شده و همیشه غارت شده‌اند.

نماینده ولایت فقیه در استان گفت: بی عدالتی دراین منطق آمریکا غوغا می‌کند به طوری که نهاد‌های بین المللی نیز بازیچه دست این نظام آمریکایی شده‌اند زیرا امپراتورهای رسانه‌ای،منابع اقتصادی و مالی و همچنین قدرت‌های نظامی در اختیار آنان است به همین دلیل هیچ کس از این نهادها سعی نمی‌کنند در جلوی این نظام آمریکایی ایستادگی بکنند.

حجت الاسلام عاملی در سخنانی دیگر با اشاره به نقش مخرب امپراتورهای رسانه‌ای غرب ادامه داد: آمریکا با سوء استفاده از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای و با پخش برخی فیلم‌های مغایر دین اسلام سعی در کمرنگ کردن ارزش‌های اسلامی در بین مسلمانان خصوصاً کودکان دارند و نتیجه‌ای که برای خانواده‌ها به دنبال دارد کم رنگ کردن رابطه زن و شوهر به یکدیگر است.

وی ادامه داد: استفاده خانواده‌ها از شبکه‌های ماهواره‌ای در کنار بی‌توجهی والدین موجب ترویج بی بند و باری و کمرنگ شدن ارزش‌های خانواده و گسستگی نهاد خانواده می‌شود به طوری که فیلم‌های غیر اخلاقی کشور‌های غربی که با هدف فروپاشی کانون‌های خانواده تهیه و پخش می‌شود مخرب‌تر از یک بمب اتم است، زیرا استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای حریم بین افراد و خانواده را از بین می‌برد به طوری که حتی تماشای صحنه‌های مبتذل، ذهن و اندیشه انسان را تسخیر می‌کند و فردی که خود را به دیدن اینگونه تصاویر عادت دهد به سایر امور نیز بی‌رغبت می‌شود و موجب از بین رفتن حجاب‌های اخلاقی و دینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عاملی در سخنان خود گفت: هدف این رسانه‌ها ایجاد اختلافات نژادی در داخل کشورهایی همچون ایران است تا به خواسته‌های خود‌برسند و اگر امروزه شاهد آن هستیم که برخی در استادیوم های فوتبال شعار‌های نژادپرستانه می‌دهند، آن افراد گرفتار مکر و حیله آمریکایی‌ها شده‌اند که باید با دیدی وسیع به قضایا در افکار خود تجدید نظر کنند.

انتهای خبر/62009/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول