اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

پاسداران به رضایت رهبری از سپاه ببالند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: هر پاسداری باید به رضایت مقام معظم رهبری از سپاه به خود ببالد و برای حفظ این مهم بکوشد.

پاسداران به رضایت رهبری از سپاه ببالند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی فرماندهان و مسئولان سپاه استان قزوین با اشاره به دیدار اخیر مسئولان سپاه با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رضایت ایشان از کارنامه درخشان سپاه افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: هر پاسداری باید به این رضایت مقام معظم رهبری از سپاه به خود ببالد و در راستای حفظ و تثبیت آن تلاش کند.

آبنوش بیان داشت: صهیونیسم، امروز تبلور ظلم و کفر در جهان است و نظام جمهوری اسلامی سمبل آزادگی و ظلم‌ستیزی است که این مهم، همان تقابل حق و باطل است.

وی یادآور شد: تنها گفتمان غالب و قدرتمند در برابر گفتمان غرب، گفتمان انقلاب اسلامی است و امروز شاهد تأثیرات این گفتمان در عرصه سیاست بین‌الملل هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان با درک شرایط و تحولات سیاسی جهان به این نتیجه رسیده‌اند که ایران یک طرف تمام معادلات جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل دشمنان همواره تلاش دارند تا با تطمیع و معامله، نظام جمهوری اسلامی را به جریانات سیاسی غرب در کشورهای همسایه بی‌تفاوت کنند و برای این تأثیرناپذیری حاضرند میلیاردها دلار نیز هزینه کنند.

آبنوش، هفته دفاع مقدس را نیز فرصت مناسبی برای پاسداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس دانست.

این مسئول اظهار کرد: اجرای رزمایش و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در مزار شهدا و برگزاری بیش از 370 برنامه محوری در سطح رده‌های بسیج استان بر شکوه و عظمت این هفته مبارک خواهد افزود.

انتهای پیام/77008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول