اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

ایجاد پارک جنگلی مصنوعی در اهر

فرماندار شهرستان اهر از ایجاد پارک جنگلی مصنوعی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در محوطه دانشگاه و شهرک صنعتی اهر خبر داد.

ایجاد پارک جنگلی مصنوعی در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در جمع شهروندان اهری از احداث بزرگ‌ترین پارک به نام پارک ولایت در کمربندی جاده اهر – مشکین شهر خبر داد.

وی، ایجاد پارک‌های منطقه‌ای در چهار گوشه ورودی‌های شهرستان اهر و احداث پارک محلات را نیز از اولویت‌های عمرانی در حوزه شهری و توسعه فضای سبز برشمرد.

صدیقی گفت: ساخت پارک شهدای هسته‌ای با مشارکت اداره‌کل حفاظت محیط زیست و شهرداری اهر در شهرک شیخ شهاب‌الدین، پارک بانوان تحت عنوان «آنالار» و پارک ولایت با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حال اجراست که امید است برای توسعه مکان‌های مناسب برای شهروندان تحت عنوان پارک‌های محلات عموم شهروندان اهری از امکانات مناسب در حوزه شهری و فضای سبز بهره‌مند شوند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد که با حل مشکل اداری از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره‌کل منابع طبیعی پارک جنگلی مصنوعی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در محوطه دانشگاه و شهرک صنعتی اهر راه‌اندازی شود تا مسافران، گردشگران و دانشجویان از مزایای این پارک بهره‌مند شوند.

رئیس کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یکی از آیتم‌های توسعه شهرستان اهر را توسعه صنعت گردشگری، ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این بخش برای جذب گردشگران داخلی و خارجی عنوان کرد و اذعان داشت: دفتر جذب سرمایه‌گذاری شهرستان اهر مستقر در فرمانداری این شهرستان آماده ارائه مشاوره به سرمایه‌گذاران در این حوزه و اعطای تسهیلات مناسب در این زمینه است.

وی از اتمام عملیات اجرایی نخستین نمایشگاه صنایع دستی در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با اتمام این پروژه شاهد عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات شهرستان اهر و منطقه ارسباران در این نمایشگاه باشیم.

صدیقی، همچنین ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی و آثار تولیدی هنرمندان منطقه را در شهرستان اهر ضروری برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تسریع در راه‌اندازی موزه مردم شناسی این شهرستان نمایشگاه جنبی نیز در کنار این مجموعه دایر شود.

انتهای پیام/60002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول