اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چالوس:

مشاوره طرح پارک جنگلی چالوس به اتمام رسید

شهردار چالوس اعلام کرد: مشاوره و ارائه طرح پارک جنگلی چالوس به اتمام رسیده است و با استفاده از توانایی‌های بخش خصوصی به زودی شاهد بهره‌برداری این پارک خواهیم بود.

مشاوره طرح پارک جنگلی چالوس به اتمام رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، ایوب صالحی ظهر امروز در حاشیه بازگشایی خیابان تختی رادیو دریا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به جهت حل معضل ترافیک شهری چالوس اقدام به تخریب پادگان در رادیو دریا کردیم.

وی گفت: همچنین بخشی از ساختمان نیروی انتظامی که متعلق به شهرداری است تخریب خواهد شد و بخشی از زمین شهرداری را به نیروی انتظامی واگذار خواهیم کرد تا با مشکل مواجه نشود.

شهردار چالوس در ادامه به بازگشایی معابر شهری چالوس اشاره کرد و گفت: این معابر تا پایان بهار سال 93 بازگشایی خواهد شد. 

شهردار چالوس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که فرمودند "چالوس قدمگاه 21 هزار شهید گیلان و مازندران است"، تصریح کرد: به منظور پاسداشت شهدا یادمانی در خور شان طراحی و در شهرستان نصب خواهد شد. 

صالحی در ادامه گفت: به منظور رهایی کامل شهرستان چالوس از معضل ترافیک در فاز دوم بازگشایی خیابان 45 متری از دانشگاه آزاد این شهر تا پل آب‌نما و از آنجا به خیابان تختی را نیز در دست اقدام داریم.

شهردار چالوس با بیان این که 80 درصد از زمین های اطراف این خیابان نیز تملک شده است، اظهار داشت: در فاز دوم محوری با طول 16 کیلومتر و عرض 45 متر در نظر گرفته می‌شود و برای این امر نیز تخریبی با عرض 26 متر مربع در 300 متر مربع را خواهیم داشت.

صالحی همچنین فضای سبز را در شهر نیم متر اعلام کرد و گفت: با احیای پارک فضای سبز شهرداری به متراژ 5 هزار هکتار از اراضی جنگلی حاشیه جنوبی چالوس این سرانه افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر مشاوره و ارائه طرح پارک جنگلی به اتمام رسیده است و با استفاده از توانایی‌های بخش خصوصی به زودی شاهد بهره‌برداری از این پارک نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/2296/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول