اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا خبر داد

اعزام 300 دانش‌آموز بویین زهرایی به سرزمین‌های نور

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان بویین زهرا از اعزام 300 دانش‌آموز این شهرستان به اردوی راهیان نور ‌هم‌زمان با مهر ماه سال جاری خبر داد.

اعزام 300 دانش‌آموز بویین زهرایی به سرزمین‌های نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، محسن نوروزی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی از اعزام 300 دانش‌آموز از شهرستان بویین زهرا به اردوهای راهیان نور در مهر ماه سال جاری خبر داد.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان در راستای آشنایی بیشتر با شرایط جنگی و گذراندن درس آمادگی دفاعی در این سفر معنوی حضور می‌یابند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان بویین زهرا اعزام کاروان‌های راهیان نور را بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور دانست و اظهار کرد: از زمانی که اعزام کاروان‌های راهیان نور آغاز شده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پررنگ‌تر شده است.   

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان با اشتیاق وصف‌ناپذیری در این مناطق حضور پیدا می‌کنند و همانند افرادی که گمشده‌ای دارند به خاک این مناطق که قدمگاه رزمندگان است متوسل می‌شوند.

نوروزی دلبستگی جوانان به ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس را ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و بصیرتی، به ارتباط جوانان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هویت و عمق بیشتری ببخشیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه شهرستان بویین زهرا حضور تمامی دانش‌آموزان را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ارزشمند و تحول‌آفرین توصیف کرد و ادامه داد: بدون تردید حضور و ارتباط معنوی دانش‌آموزان با ایثارگران می‌تواند تمامی توطئه‌های دشمنان را که امروز باورهای جوانان را در جنگ نرم نشانه رفته است؛ نقش بر آب کند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که از مناطق هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند، خود سفیر و مشوق خانواده‌هایشان برای حضور در این مناطق هستند.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی طلائیه، شلمچه، دهلاویه، اروندکنار، هویزه و مناطق عملیاتی والفجر هشت بازدید خواهند کرد.

نوروزی اضافه کرد: همچنین برای دانش‌آموزان در این اعزام علاوه بر بازدید و استفاده از خاطرات راویان، برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و رزمایش شبانه نیز اجرا می‌شود.

وی گفت: اعزام دانش‌آموزان به صورت رایگان است و برنامه‌ریزی، نظارت دقیق و رعایت همه نکات ایمنی و هماهنگی‌ها برای برپایی جلسات منظم کاروان‌های راهیان نور شهرستان بویین زهرا صورت گرفته است.

انتهای پیام/77008/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول