اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان:

سامانه بانک جامع املاک اصفهان راه‌اندازی شد

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت:سامانه جدید بانک جامع املاک در ادارات ثبت اسناد و املاک استان اصفهان راه‌اندازی شد

سامانه بانک جامع املاک اصفهان راه‌اندازی شد

محمد مجنون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص پیاده‌سازی نرم‌افزار جدید بانک جامع املاک اظهار داشت: رعایت اصول مهندسی و استاندارد و قابلیت کنترل توسط روسای ثبتی و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم را از اهم مزایای این نرم‌افزار برشمرد.

وی ادامه داد: نرم افزار جدید بانک جامع املاک و کاداستر در همه واحدهای ثبتی در بخشی از استان اصفهان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان اصفهان تصریح کرد: ابتدا این نرم‌افزار در ثبت اسناد و املاک منطقه شمال اصفهان راه‌اندازی شد و پس از ارزیابی و رفع نواقص احتمالی در اداره ثبت اسناد و املاک مناطق شمال، غرب، شمال شرق، نجف آباد، شاهین‌شهر و کاشان نصب و هم‌اکنون در حال استفاده است.

وی اضافه کرد: نرم‌افزار جدید سامانه جامع املاک در اداره ثبت اسناد واملاک مناطق شمال، شمال غرب، شمال شرق، نجف آباد، شاهین شهر و کاشان نصب و مورد بهره برداری قرا گرفت.

مجنون در پایان گفت: برای آشنایی کاربران این نرم‌افزار برنامه‌های آموزشی برای آنان در نظر گرفته شده است که در حین نصب برای آنان آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/63021/ل10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول