اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام:

در سال تحصیلی جدید 800 معلم در چرام شروع به تدریس خواهند کرد

رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: سال تحصیلی جدید در چرام در 161 آموزشگاه با حضور 6 هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان و با مشارکت 800 معلم آغاز خواهد شد.

در سال تحصیلی جدید 800 معلم در چرام شروع به تدریس خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمدقلی جمالی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان چرام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و نام آنان را از وظایف همه مسئولان دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس بخشی از تاریخ مهم و فراموش نشدنی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که از این جهت بسیار حائز اهمیت است.

رئیس اداراه آموزش و پرورش چرام اضافه کرد: این حادثه عظیم، بی‌شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهد گذاشت.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به سند تحول بنیادین اشاره داشت و گفت: جامعه در آستانه یک آغاز تحول و رویداد بزرگ فرهنگی قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه آغاز مهرماه در واقع شروع شعار تعلیم و تربیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: به طور یقین هیچکس خود را بی‌نیاز از آموزش و پرورش نمی‌داند چرا که بیشتر افراد روزی در کلاس درس نشسته و دانش‌آموزی کرده‌اند.

جمالی با اشاره به جشن بازگشایی مدارس در چرام، یادآور شد: در روز 31 شهریورماه جشن بازگشایی مدارس در 161 آموزشگاه با حضور 6 هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان و با مشارکت 800 معلم و هم در بخش مرکزی و هم بخش سرفاریاب آغاز خواهد شد که در این خصوص انتظار می‌رود مسئولان ادارات چرام هم ما را همکاری و همیاری کنند چرا که همه به آموزش و پرورش مدیون هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش هم در حد امکان و با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد در تمام برنامه‌های اداره‌ها شرکت کرده و همکاری به عمل می‌آورد.

رئیس آموزش و پرورش چرام به رنگ و نوع پوشش دانش‌آموزان مدارس چرام نیز اشاره داشت و ابراز کرد: شاید تنها شهرستانی هستیم که در سال جاری برای کلیه دانش‌آموزان شهری و روستایی اعم از پسر و دختر و در تمام مقاطع تحصیلی لباس یکدست فرم و با رنگ متفاوت تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام/82002/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول