اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بویراحمد بیان کرد

بخش مرکزی بویراحمد مستعد گردشگری

بخشدار مرکزی بویراحمد گفت: بخش مرکزی بویراحمد مستعد گردشگری است و با رسیدگی و ایجاد کمپ‌های گردشگری می‌تواند در رفع معضل بیکاری منطقه موثر باشد.

بخش مرکزی بویراحمد مستعد گردشگری

برزو شجاعی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به وضعیت و امکانات حوزه سپیدار مرکزی شهرستان بویراحمد در رفع معضل بیکاری اشاره کرد و گفت: حوزه سپیدار دارای ظرفیت‌های فراوان زیادی بوده که 50 درصد زیرساخت فعالیت مجتمع‌های صنعتی در این حوزه آماده است.

بخشدار مرکزی بویراحمد با تاکید بر این‌که حوزه سپیدار مستعد فعالیت‌های کشاورزی، دامداری، صنعتی و ...است، گفت: با وجود این‌که شهرک‌ها و مجتمع‌های زیادی در منطقه سپیدار در دست اقدام و احداث است اما همچنان جوانان منطقه و افراد جویای کار با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

شجاعی‌پور در ادامه با تاکید بر این‌که استعداد گردشگری در بخش مرکزی مناسب بوده و می‌تواند فضای مناسبی برای رفع بیکاری منطقه داشته باشد، گفت: در این بخش می‌توان از مکان‌های گردشگری زیادی از جمله آبشار تنگ تامرادی، دیلگون، تنگ مهریان، تنگ گنجه‌ای و سد شاه‌قاسم نام برد.

این مسئول اذعان کرد: با ساماندهی هرچه بهتر مناطق گردشگری می‌توان بخشی از مشکلات بیکاری در منطقه را رفع و ایجاد شغل کرد.

شجاعی‌پور با تاکید بر این‌که با افتتاح و راه‌اندازی شهرک صنعتی سپیدار بخشی از مشکلات بیکاری منطقه برطرف می‌شود، گفت: از مسئولان و متولیان امر خواستاریم نسبت به روند اجرایی شهرک صنعتی توجه ویژه داشته باشند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این شهرک باشیم.

وی، ادامه داد: حوزه سپیدار با توجه به قرار گیری در منطقه‌ای خوش آب و هوا و دارا بودن استعداد گردشگری می‌تواند زمینه مناسبی برای جذب گردشگر و توریست باشد که انتظار می‌رود مسئولان امر توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

بخشدار مرکزی بویراحمد خاطرنشان کرد: به منظور جذب گردشگر و رفع برخی مشکلات برای بازدید کنندگان تنگ تامرادی و سد شاه‌قاسم رایزنی‌هایی با میراث فرهنگی و گردشگری جهت رونق یافتن صنعت گردشگری و رفع مشکلات منطقه در حال انجام است که امیدواریم در افقی روشن شاهد جذب بهتر توریست و گردشگر در این منطقه باشیم.

این مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان تعامل نهادها و دستگاه‌های دولتی با بخشدار مرکزی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: تعامل به نسبت خوب بوده و روابط کاری بر اساس قوانین و مقررات اجرا می‌شود.

شجاعی‌پور ادامه داد: با توجه به نیازهای منطقه و وجود مشکلات و معضلات جلساتی با نمایندگان ادارات و نهادها در بخش مرکزی به تبادل نظر گذاشته می‌شود که پس از آن با هماهنگی اقدامات لازم جهت رفع مشکلات صورت می‌گیرد.

بخشدار مرکزی بویراحمد مهم‌ترین طرح‌های در دست اقدام حوزه استحفاظی خود را جدول‌گذاری معابر روستای تلخسرو، احداث شهرک صنعتی شماره چهار سپیدار در زمینی به مساحت 50 هکتار و راه‌اندازی شهرک شن و ماسه دلی‌بجک سپیدار عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول