اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بناب:

شهرداری برای نصب بنر نباید از دانشگاه پول بگیرد

رئیس دانشگاه بناب با بیان اینکه شهرداری برای نصب بنر نباید از دانشگاه پول بگیرد، گفت: برای فضاسازی و کار فرهنگی نباید شهرداری درخواست پول کند، چرا که دانشگاه کار تبلیغاتی انجام نمی‌دهد و صرفاً کار فرهنگی را دنبال می‌کند.

شهرداری برای نصب بنر نباید از دانشگاه پول بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، قربانعلی حقیقت‌دوست بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب که به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تشکیل یافته بود، از افزایش 600 دانشجوی جدید به تعداد دانشجویان دانشگاه بناب خبر داد و اظهار کرد: با ثبت نام از دانشجویان جدید، تعداد دانشجویان این دانشگاه به 2 هزار نفر افزایش می‌یابد.

شهرداری برای نصب بنر نباید از دانشگاه پول بگیرد

وی با انتقاد از افزایش 4.5 برابری تعرفه نصب بنر در این شهرستان اظهار کرد: شهرداری برای نصب بنر نباید از دانشگاه پول بگیرد.

حقیقت‌دوست افزود: برای فضاسازی و کار فرهنگی نباید شهرداری درخواست پول کند، چراکه دانشگاه کار تبلیغاتی انجام نمی‌دهد و صرفاً کار فرهنگی را دنبال می‌کند.

رئیس دانشگاه بناب با بیان اینکه فضای فعلی 3.5 هکتاری دانشگاه ظرفیت لازم را برای افزایش رشته و فضای فیزیکی ندارد، گفت: آماده‌سازی‌های لازم برای ساخت و ساز در محل سایت جدید دانشگاه صورت گرفته و درحال فضاسازی مناسب و توسعه فضاهای فیزیکی در محل ساختمان جدید دانشگاه هستیم که امیدواریم مشکل ورود و خروج به سایت جدید دانشگاه که مشکل آفرین است، با همکاری مسئولان منطقه حل شود.

خوابگاه مازاد برای خواهران

این مقام مسئول با انتقاد از کمبود فضای سبز در این شهرستان، فضای سبز موجود را پاسخگوی نیازهای این شهر ندانست و از مسئولان امر خواست تا نسبت به فضاسازی مناسب برای حضور شهروندان و دانشجویان عزیز اهتمام کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در بحث خوابگاه خواهران که در داخل دانشگاه هستند، خوابگاه مازاد داریم، گفت: برای استقرار دانشجویان برادر نیز از چهار خوابگاه در سطح شهر به صورت مجتمع استفاده می‌شود.

انتهای پیام/60004/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول