اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کاراته دانشگاه کیاکلا خبر داد

حضور کیاکلای مازندران در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته کشور

سرمربی تیم دانشگاه کیاکلا در مازندران گفت: برای حضور در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته کشور 2 تیم از آقایان و بانوان این دانشگاه شرکت خواهند کرد.

حضور کیاکلای مازندران در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته کشور

حسن رجبی سرمربی تیم کاراته دانشگاه کیاکلا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: برای حضور در رقابت‌های سوپر لیگ کاراته کشور با حمایت دانشگاه علمی کاربردی کیاکلا توانستیم با دو تیم در رده سنی بزرگسالان شرکت کنیم.

 وی افزود: یک تیم از آقایان و یک تیم از بانوان برای آماده‌سازی از هفته آینده در اردو بسر خواهند برد که همگی این کاراته‌کاران بومی است.

 رجبی درباره وضعیت کاراته استان اظهار داشت: کاراته مازندران با توجه به توانایی‌هایی که در آن دیده می‌شود روند رو به رشدی را پیموده که در آینده نزدیک قطب کاراته کشور خواهیم بود.

 وی درباره اینکه تا به حال چه حمایت‌هایی را هیئت استان انجام داده عنوان کرد: با ورود ابراهیمی به‌عنوان سرپرست کاراته توجه شایانی نسبت به قبل شده و ایشان با برنامه‌هایی که داشته و البته خود ایشان از جنس کاراته بوده تا بدین جا که خوب عمل کرده و دید یکسانی نسبت به همه داشته‌اند که امید است با همدلی و همفکری همه بتوان کاراته را به جایگاه اصلی آن سوق داد.

 داور ملی کاراته کشور در مورد مشکلات داوری که در این رشته وجود دارد افزود: رشته کاراته سبک‌های فراوانی دارد که این خود عامل اصلی بر نحوه قضاوت خواهد داشت البته با استاژهایی که برگزار می‌شود شرایط داوری روز به روز بهتر خواهد شد.

 وی تصریح کرد: رشد این رشته ورزشی منوط به استعدادیابی مناسب است که این موضوع را باشگاه به‌صورت جدی پیگیری کرده تا بتوان از این استعدادها استفاده کنیم.

 رجبی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های مناسب در این زمینه امیدواریم در رشته کاراته در مازندران بیش از پیش موفق باشیم و همواره در کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 انتهای پیام/86017/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول