اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اول فصل جدید تیراندازی کشور

هیئت تیراندازی قم باخت / تیرانداز قمی قهرمان شد

پایان پیکارهای نخستین هفته از فصل جدید لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور با شکست هیئت تیراندازی قم و قهرمانی تیرانداز قمی در رشته تفنگ بادی همراه بود.

هیئت تیراندازی قم باخت / تیرانداز قمی قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته اول از هفتمین دوره مسابقات قهرمانی لیگ دسته دوم سلاح‌های بادی تیراندازی آقایان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی کشورمان، به میزبانی هیئت تیراندازی استان فارس برگزار شد.

در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم قهرمانی تیراندازی با سلاح‌های بادی آقایان کشور در شیراز، تیراندازان شرکت کننده در دو رشته تفنگ و تپانچه به میزبانی هیئت فارس در سالن هاتف مجموعه ورزشی آیت‌الله دستغیب شهر شیراز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این در حالی است که در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور پنج تیم هیئت تیراندازی فارس، هیئت تیراندازی قم، مقاومت قم، هیئت تیراندازی کرمان و شرکت گاز خراسان رضوی برای صعود به لیگ دسته اول کشور با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در بخش انفرادی پیکارهای هفته نخست از فصل جدید لیگ دسته دوم تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور و در رشته تفنگ انفرادی علی‌اصغر کلهر از تیم مردان هیئت تیراندازی استان قم با امتیاز 568 موفق به کسب رتبه نخست و عنوان قهرمانی این مرحله شد.

این در حالی است که بعد از تیرانداز موفق قمی، ابوطالب خادمی از تیم هیئت تیراندازی استان میزبان یعنی فارس با امتیاز 562 موفق به کسب رتبه دوم شد و سرانجام محمدحسین عدلو دیگر عضو تیم هیئت تیراندازی فارس با کسب امتیاز 555 نفر سوم لقب گرفت.

در رشته تپانچه انفرادی مجید نمک‌شناس از کرمان با امتیاز 561 قهرمان شد، حامد طالبان‌پور از فارس با امتیاز 559 در رده دوم ایستاد و مرتضی صافی‌زاده دیگر تیرانداز کرمانی با امتیاز 554 به مقام سوم بسنده کرد.

در این هفته از مسابقات، تیم هیئت تیراندازی قم در ترکیب خود از دو تیرانداز جوان به نام‌های میثاق باقری و محمد مهره‌ساز استفاده کرد و این تیم تلاش می‌کند با بازی دادن به تیراندازان جوان و آینده‌دار خود در مسابقات هفته‌های آینده عملکرد بهتری نسبت به این مسابقه داشته باشد.

در حالی که تیم مردان هیئت تیراندازی قم با اختلاف‌های اندک نتایج را به حریف خود یعنی تیم هیئت تیراندازی فارس واگذار کرد در رشته تفنگ بادی فارسی‌ها 1667 امتیاز و تیم قم 1639 امتیاز کسب کردند ضمن این‌که در رشته تپانجه بادی نیز شیرازی‌ها 1632 و قمی‌ها 1625 امتیاز به دست آوردند تا بدین ترتیب برتری از آن تیراندازان شیرازی شود.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول