اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

قرار گرفتن مبلمان شهری در اولویت برنامه شهرداران دشتی

فرماندار دشتی گفت: مبلمان و زیباسازی شهرها باید در اولویت برنامه‌های شهرداران شهرستان دشتی قرار گیرد.

قرار گرفتن مبلمان شهری در اولویت برنامه شهرداران دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سیدعلی هاشمی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی از تلاش مدیران در هفته دولت تقدیر کرد و گفت: طرح‌های عمرانی قابل توجهی در شهرستان در هفته دولت عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد و پروژه های ارزشمندی هم مورد بهره برداری قرارگرفت.

فرماندار دشتی ضمن تبریک به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها گفت: مردم به شما اعتماد داشتند و شما را انتخاب کردند و اعضای شوراهای اسلامی نیز باید با برنامه‌ریزی پاسخ‌گوی حسن اعتماد مردم باشند.

وی ضمن تبریک به سرپرست شهرداری‌ها یادآور شد: اعتقاد دارم سرپرست شهرداری خورموج با مدیریت خوب می‌تواند نسبت به وضعیت قبلی ،بهتر مدیریت کند و امید و نشاط در جامعه را فراهم کند.

هاشمی با تاکید بر توجه شهرداران به مبلمان شهری یادآور شد: شهر خورموج نیاز به توسعه، مبلمان شهری و زیباسازی دارد و این مهم باید در راس امور قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: من همچنان برای احداث برج اذان در مرکز شهرستان معتقدم زیرا برج اذان می‌تواند در رشد اقتصادی شهرستان بسیار موثر واقع شود و انتظار داریم در دستورکارشهردارآینده قرار گیرد و تامین اعتبار شود.

وی اضافه کرد: طول بلوار شهر خورموج چهار کیلومتر می‌باشد و می‌تواند در این بلوار روشنایی و آب نما ایجاد کرد زیرا این باعث ایجاد نشاط در بین مردم می‌شود.

هاشمی گفت: شهردار و شورای اسلامی شهر می‌توانند با صاحبان مالکین واحدهای تجاری که در بلوار اصلی خورموج قرار گرفته‌اند نشست‌هایی داشته باشند به آنها پیشنهاد دهند تا این واحدها را در دو یا سه طبقه ارتقاء دهند.

فرماندار دشتی به هدر رفتن آب بنگه اشاره کرد و گفت: معتقدم که آب بنگه را می‌توان به درون شهر هدایت کرد زیرا روان بودن آب در سطح شهر زیبایی خاصی را به شهرمان خواهد داد و گویا حیات و زندگی است.

وی یادآور شد: متاسفانه در شهر خورموج راهنمای جهت نما وجود ندارد و انتظار می‌رود شورا و شهردار جدید این کار مهم را انجام دهند.

فرماندار دشتی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: برنامه‌‌های هفته دفاع مقدس تداعی‌گر ایام جبهه و جنگ است.

وی افزود: همه ادارات و نهادها باید تلاش کنند فضای شهرها را با دایر کردن ایستگاه های صلواتی، صحنه‌های خاطره‌انگیز 8 سال دفاع مقدس را عطرآگین کنند.

هاشمی تصریح کرد: همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند جنگ برای ما یک نعمت بود و هر روز در 8 سال دفاع مقدس برای ما برکاتی در پی داشت و وظیفه من و شماست از دستاوردهای درخشان، مفید و ارزشمند 8 سال نبرد مقدس بتوانیم بنویسیم و به نسل‌های آینده بگوییم.

وی ولایت‌پذیری را از موفقیت‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: یکی از برکات جنگ تحمیلی این بود که مهندسی دفاعی ایران اسلامی رشد کرد و امروز پیشرفت ما در صنایع دفاعی از برکات جنگ است.

انتهای پیام/66006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول