اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش دشتی عنوان کرد

آغاز سال تحصیلی جدید در دشتی با حضور 9 هزار و 500 دانش‌آموز

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش دشتی گفت: سال تحصیلی جدید در دشتی با حضور 9 هزار و 500 دانش‌آموز برگزار می‌شود.

آغاز سال تحصیلی جدید در دشتی با حضور 9 هزار و 500  دانش‌آموز

گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سیدابراهیم حسینی عصر امروز در جلسه شورای اداری دشتی گفت: مدرسه تیزهوشان فرزانگان دوره متوسطه اول دخترانه و تیزهوشان علامه حلی دوره متوسطه اول پسرانه از مدارس جدیدالتاسیس مدیریت آموزش و پرورش دشتی است.

معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش دشتی افزود: در سال تحصیلی جدید 9 هزار و 500 دانش‌آموز راهی مدارس شهرستان دشتی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان در 98 مدرسه سال تحصیلی جدید را شروع می‌‌کنند، گفت: 245 کلاس ابتدایی، 77 کلاس متوسطه اول (راهنمایی) و 124 کلاس متوسطه دوم، سوم و پیش‌دانشگاهی آماده پذیرایی از دانش‌آموزان است.

حسینی با بیان اینکه شهید شاخص فرهنگی امسال شهید رضا سناپور است، یادآور شد: شعار امسال پروژه مهر سرفصل حماسه‌های جاوید مهر و جهاد و علم و امید است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر آموزش و پرورش شهرستان دشتی آمادگی کامل را برای بازگشایی مدارس در مناطق زلزله‌زده دارد، خاطرنشان کرد: در بخش شنبه و طسوج 26 مدرسه آماده پذیرای از 947 دانش‌آموز است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی نیز گفت: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار مهر حماسی روز چهارشنبه دهم مهرماه در تمامی مدارس اجرا می‌شود.

احمد رضا بحرینی تصریح کرد: روز یازدهم مهرماه نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمیته امداد در سطح شهر و روستاها مستقر و در روز دوازدهم مهرماه نیز این پایگاه‌ها در مصلاهای نماز جمعه خورموج و کاکی به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌پردازند.

بحرینی یادآور شد: در نظر داریم امسال 82 پایگاه ثابت و 75 پایگاه سیار در سطح شهرستان مستقر شود و علاوه بر آن مکاتباتی هم با ادارات انجام می‌شود که انتظار داریم مدیران همچون گذشته با کمیته امداد همکاری کنند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول