اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

راهیابی 4 آملی به المپیاد علمی دانش‌آموزان کشور

مدیر اداره آموزش و پرورش آمل گفت: چهار دانش‌آموز این شهرستان به مرحله نهایی المپیاد علمی دانش‌آموزان سراسر کشور راه یافتند.

راهیابی 4 آملی به المپیاد علمی دانش‌آموزان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمید محمدنسب عصر امروز در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری از خانواده فروزان مهرپویان دارنده مدال طلای المپیاد ادبی کشور اظهار داشت: چهار دانش‌آموز این شهرستان به مرحله نهایی المپیاد علمی دانش‌آموزان سراسر کشور راه یافتند.

وی افزود: در این بین فروزان مهرپویان از مرکز فرزانگان علامه محمدتقی آملی به مدال طلای المپیاد ادبی کشور در سال جاری دست یافت که بار دیگر توانستیم مدال طلای المپیاد ادبی کشور را در این شهرستان حفظ کنیم.

محمدنسب یادآور شد: حسین یوسفی مقدم در رشته کامپیوتر، غلامحسین لهراسبی در رشته زیست‌شناسی و مهران شاکرنوا در رشته کامپیوتر از مرکز استعدادهای درخشان این شهرستان نیز به مرحله نهایی المپیاد علمی دانش‌آموزان کشور راه یافتند که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک خبرهای مسرت‌بخشی از مدال‌اوری این دانش‌اموزان آملی را بشنویم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم در سال‌های آینده شاهد درخشش دانش‌آموزان بیشتری از این شهر عالم‌پرور باشیم.

امام جمعه آمل نیز در این مراسم بیان داشت: علم و دانش در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، رهنمودهای امام امت و منویات رهبر انقلاب در هر گوشه کنار این کشور شاهد رشد، بالندگی، شکوفایی و مدال‌آوری اقشار مختلف و ملت قهرمان مان در رشته‌های مختلف علمی، ادبی، سیاسی، مذهبی، دینی، ورزشی، نانو، پزشکی و هسته‌ای هستیم.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند پیامبر اسلام در مورد اهمیت علم، دانش و تفکر یادآور شد: باید مسئولان با حمایت و هدایت دانش‌اموزان راه را برای شکوفایی‌شان هموار کنند.

خطیب نماز جمعه آمل با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در بین بانوان این مملکت اسلامی یادآور شد: حفظ حجاب و عفاف نیز از مهمترین ویژگی بانوان ایرانی است که در کنار مدال‌آوریشان حفظ و ترویج می‌شود.

انتهای پیام/86012/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول