اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رونمایی از جشن پیراهن باشگاه نساجی مازندران + تصاویر

جشن پیراهن باشگاه نساجی مازندران در آستانه شروع لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برگزار شد.

رونمایی از جشن پیراهن باشگاه نساجی مازندران + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، جشن پیراهن نساجی مازندران عصر امروز با حضور مالک و مدیرعامل این تیم، عباد دلیلی سرپرست اداره ورزش و جوانان قائمشهر، اعضای شورای شهر قائمشهر، تعداد بسیار معدودی از پیشکسوتان فوتبال قائمشهر و بازیکنان تیم فوتبال و کشتی در مجتمع رفاهی تفریحی کلبه آبی برگزار شد.

محمد قنبری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران

در این مراسم که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، در ابتدا مدیرعامل باشگاه نساجی طی سخنان کوتاهی با خوش آمد گویی به مهمانان توضیحاتی درباره کاستی‌های اخیر باشگاه بیان کرد.

قنبری در ادامه از کسانی که در طی یک سال گذشته برای این تیم زحمت کشیدند تشکر کرد و گفت: دوستانی بودند که بی‌انصافی کردند و به جای کمک به ما درصدد تخریب ما برآمدند.

مسعود علیپور سرپرست باشگاه نساجی مازندران

مدیرعامل نساجی با تشکر از رسانه‌های ورزشی استان گفت: سایت‌های ورزشی در طی این مدت کمک زیادی به ما داشتند و این حرف من دلیل بر این نمی‌شود که مورد انتقاد آنها قرار نگیریم. انتظار داریم مثل همیشه کاستی را انعکاس دهند تا در صدد برطرف کردن آن برآئیم.

وی با بیان اینکه دوره مهدی پرهام تمام شرایط لازم برای صعود نساجی به لیگ برتر فراهم بود، گفت: ژ در آن دوران هم پول بود و هم نساجی از بهترین مربی و بازیکنان بهره مند بود ولی یک سری تفکرات و حواشی خاص نساجی سبب شد تا این تیم در این راه موفق نشود.

میثم خداشناس کاپیتان تیم نساجی مازندران

قنبری با انتقاد از  عدم حضور حامد ابراهیمی رئیس هیئت فوتبال قائمشهر و عضو شورای شهر اسلامی این مراسم گفت: فوتبالی‌ترین مراسم سال در حال برگزاری است و باید آقای ابراهیمی بابت عدم حضورش جوابگو باشد.

میلاد کامل بازیکن نساجی مازندران

وی در پاسخ به سئوال یکی از حضار که عدم حضور ابراهیمی را موجه دانست، گفت: اتفاقاً عدم حضور ایشان غیرموجه است و انتظار این حرکت را داشتیم.

قنبری در ادامه افزود: باشگاه نساجی و سایپا شمال قائمشهر انتظار دارند در فصل جدید در زمین ورزشی خودشان بازی کنند. البته اعتراضی هم از سوی باشگاه نساجی صادر خواهد شد مبنی بر اینکه اگر زمین ورزشگاه شهید وطنی برای اولین بازی آماده نباشد، تیم نساجی اولین بازی خود را به هیچ وجه انجام نخواهد داد.

کادر فنی و بازیکنان تیم امید نساجی مازندران

در ادامه مراسم استاد آواز مازندران، ابولحسین خوشرو با صدای گرم خود و موسیقی مازندرانی، حال و هوای مراسم را به خوبی عوض کرد.

استاد ابوالحسن خوشرو

به گزارش فارس، حسین قاسم نژاد، مالک باشگاه نساجی و جمعی از مسئولان حاضر در سالن با اهدا لوح تقدیر از مربیان و بازیکنان تیم فوتبال تقدیر و تشکر و از پیراهن نساجی مازندران در فصل جدید رونمایی کردند.

===================

خبر و عکس از سید سعید کاظمی

===================

انتهای پیام/86017/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول