اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کتب درسی آموزش و پرورش رودان خبر داد

توزیع بخش عمده‌ کتب درسی دوره ابتدایی در رودان

حسابدار و مسئول کتب درسی آموزش و پرورش رودان از توزیع تقریبا صد در صدی کتب درسی دوره ابتدایی در این شهرستان خبر داد.

توزیع بخش عمده‌ کتب درسی دوره ابتدایی در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، بهروز رنجبری ظهر امروز در نشستی پیرامون آخرین وضعیت کتب درسی، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: این در حالی است که کتب پایه سوم ابتدایی به علت تغییرات محتوایی هنوز به استان‌ها ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه توزیع کتب درسی ابتدایی در این شهرستان با روندی مطلوب و سریع صورت گرفته است، اضافه کرد: توزیع کتب از تاریخ 22 مردادماه 92 شروع شده و تا چهارم شهریورماه به اتمام رسیده است.

این مسئول اضافه کرد: کتاب اجتماعی پایه سوم ابتدایی توزیع شده و مابقی به علت تغییرات محتوایی، از سوی وزارت آموزش و پرورش برای استان‌ها ارسال نشده است.

رنجبری ضمن تقدیر از همکاری مدیران و به خصوص حوزه خدمات و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش رودان در توزیع کتب درسی عنوان کرد: بیش از 10 هزار و 600 دانش آموز در مقطع ابتدایی تاکنون کتب خود را دریافت کردند که بیش از 108 میلیون و 360 هزار ریال هزینه دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون قریب به 85 تا 90 درصد کتب درسی مقطع ابتدایی به شهرستان ارسال شده، خاطر نشان کرد: تمامی مدارس ابتدایی کتب درسی را دریافت کردند و مدیر مدارس مسئول توزیع آنها در بین دانش آموزان آموزشگاه خود هستند.

این مسئول گفت: در صورت ارسال کتب باقیمانده از سوی وزارت آموزش و پرورش، اطلاع رسانی لازم جهت دریافت کتب به مدارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول