اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

کسب یکصدمین مدال بین‌المللی ملی پوشان مازندرانی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب یکصدومین مدال جهانی، آسیایی و بین المللی ملی پوشان مازندرانی در سال 92 خبر داد.

کسب یکصدمین مدال بین‌المللی ملی پوشان مازندرانی

احمد سعادتمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: از ابتدا سال 92 تاکنون که حدود  شش‌ماه از سال سپری شد ملی‌پوشان مازندرانی در رشته‌های مختلف تیم ملی موفق به کسب 100 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی شدند.

وی با اشاره به اینکه کسب 100 مدال در طول تاریخ برای ورزش مازندران در نیم‌سال نخست بی نظیر بوده، ابراز داشت: به طور حتم با درخشش ورزشکاران مازندرانی امیدواریم که تا پایان سال 92 به بیش از 180 مدال برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه درباره درخشش ملی پوشان کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جهانی بوداپست مجارستان گفت: سه کشتی‌گیر مازندرانی با افتخار آفرینی و تعصب خود پس از 11 سال قهرمانی را از روس ها پس گرفتند و  به مردم ایران هدیه دادند.

سعادتمند اذعان داشت: در آخرین روز این مسابقات عزت‌الله اکبری کشتی جوان و باانگیزه مازندرانی مصوب قهرمانی تیم ملی کشتی شد و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرد.

وی گفت: این قهرمانی در حالی برای ورزش کشور بدست آمد که مهدی حاجی‌زاده دیگر دلاور مازندرانی برای آخرین بار در سال2002 موفق به کسب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران شده بود و پس از 11 سال مردم ایران را خوشحال کرد.

سعادتمند در ادامه تصریح کرد: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان آخرین بار در مسابقات جهانی خارج از خانه در سال 1965 منچستر انگلیس یعنی 48 سال پیش قهرمان شد که این قهرمانی نیز در نوع خود برای ملت غیور ایران پس از سالها جالب و مهم بود.

وی از تشکیل کمیته ستاد استقبال از کشتی گیران قهرمان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و ابراز داشت: روز شنبه 30 شهریور از قهرمانان نام آور کشتی جهان در جویبار با حضور مسئولین تجلیل می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به جامعه بزرگ ورزش ایران به وی‍ژه کشتی افزود: امیدواریم که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز همچون آزادکاران در رقابت های جهانی2013 بوداپست مجارستان موفق باشند.

انتهای پیام/86005/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول