اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

50 خواهر بسیجی دلیجان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

50 نفر از خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) سپاه ناحیه دلیجان صبح امروز راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

50 خواهر بسیجی دلیجان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیر اردویی ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در مراسم بدرقه این کاروان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور منتقل کننده ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان و آینده سازان این مرز و بوم هستند.

حسین نیکخواه افزود: حفظ روحیه جهاد و شهادت، تبیین جایگاه والا و ارزشمند شهیدان، معنویت افزایی و ارتقای فرهنگی ایثار و استقامت در بین نسل جوان از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان و نوجوانانی که فراز و نشیب‌ها و سختی‌های آن روزها را لمس نکرده‌اند می‌تواند آنان را در برابر هجمه‌های نرم دشمنان بیمه کند.

مدیر اردویی ناحیه مقاومت بسیج دلیجان اظهار کرد: اردوهای راهیان نور در حقیقت حرکت ارزشمندی است که تحولات بسیاری در جوانان به وجود آورده و آنان را با حقایق جنگ آشنا می‌سازد.

نیکخواه گفت: بازدید بسیجیان استان از مناطق عملیاتی ظرفیت مناسبی برای شناساندن ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی است.

وی تأکید کرد: راهیان نور امروز به ‌عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی مطرح است و آشنایی جوانان با فرهنگ دفاع مقدس را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

مدیر اردویی ناحیه مقاومت بسیج دلیجان، اردوی راهیان نور را از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه هر روز بر علاقه جوانان و اقشار مختلف جامعه برای حضور در اردوهای راهیان نور افزوده می‌شود.

انتهای پیام/87003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول