اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت این استان تأکید کرد

برخورد قاطع مسئولان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با دلالان بازار مرغ

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام قد در برابر دلالانی که در فکر منفعت خود و خراب کردن بازار مرغ استان هستند ایستادگی می‌کنیم.

برخورد قاطع مسئولان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با دلالان بازار مرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پاییزه شهر یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ذخیره مناسب هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد در سطح بازار استان نداریم و دست دلال‌ها را از بازار مرغ استان کوتاه خواهیم کرد.

دیودیده با بیان این که سیاست و هدف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تنظیم و تعیین مناسب قیمت مرغ است، افزود: متاسفانه عده‌ای در پی منافع خود هستند و در برابر قیمت مصوب مرغ مقاومت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: این افراد با ترفندهای مختلف در پی آن هستند که قیمت مرغ را افزایش دهند و خواسته‌های نابجای خود را به سازمان صنعت و معدن تحمیل کنند و از این طریق به سودهای کلانی دست یابند.

وی بابیان اینکه دست دلال‌ها و این گونه افراد را از بازار مرغ کوتاه خواهد کرد افزود: توزیع مرغ منجمد داخلی با قیمت 5 هزار تومان و به صورت گسترده در سطح بازار استان آغاز شده است.

دیودیده قیمت مرغ در استان را بسیار مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد: قیمت مرغ در کهگیلویه و بویراحمد در ردیف پایین‌ترین قیمت‌ها در سطح کشور است.

این مسئول با اشاره به ذخیره‌سازی 600 تن سویا و ذرت، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی لازم را در جهت واگذاری این نهاده‌ها به اتحادیه مرغداران در جهت تنظیم بازار مرغ و تثبیت قیمت آن در استان دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان افزود: هم استانی‌ها هیچ نگرانی از بابت تامین مرغ نداشته باشند و در صورت نیاز جهت مراسم‌ها و رفع مشکلات خود برای دریافت حواله به سازمان صنعت و معدن استان مراجعه کنند تا جهت دریافت مرغ با قیمت 5 هزار تومان به پشتیبانی امور دام استان معرفی شوند.

انتهای پیام/82009/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول