اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش رودان خبر داد

آغاز سال تحصیلی در رودان با 19 هزار دانش‌آموز

مدیر آموزش و پرورش رودان گفت: 200 مدرسه در این شهرستان آمادگی لازم برای میزبانی بیش از دو هزار نیروی فرهنگی و قریب به 19 هزار و 200دانش‌آموز را دارد.

آغاز سال تحصیلی در رودان با 19 هزار دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در نشستی خبری ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مشارکت همه افرادی که در زمینه فراهم آوردن مکانی شاداب و مطلوب برای فراگیری علم و دانش دخیل بودند، افزود: با جدیت و پشتکار و پیگیری اعضای ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان رودان بسیاری از مسائل، شرایط و نقاط قوت و ضعف موجود در مدارس شهرستان شناسایی و به شکل مناسبی برنامه‌ریزی و سازماندهی شدند.

وی تصریح کرد: در سال جاری قریب به 19 هزار و 200 دانش‌آموز در شهرستان مشغول به تحصیل خواهند شد که در این راستا 200 آموزشگاه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آمادگی لازم در نظر گرفته شده است.

خادمی با مطلوب خواندن سازماندهی بیش از دو هزار نیروی فرهنگی در رودان، اضافه کرد: سازماندهی همه نیروها انجام پذیرفته و ابلاغ آنها از طریق سیستمی به مدارس ارسال شده است.

مدیر آموزش و پرورش رودان ضمن اشاره به اینکه در سال تحصیلی آتی در سه مقطع تحصیلی 893 کلاس درس وجود دارد، اظهار داشت: با برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان، برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت و نیز استفاده از ظرفیت موجود شهرستان سعی بر آن شده است که در همه رشته‌ها، از معلمان تخصصی در هر پایه تحصیلی استفاده شود.

این مسئول در پایان از تمامی اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان که در جهت اجرای صحیح و خوب اهداف پروژه مهر همگام و همراه با آموزش و پرورش بودند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/88001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول