اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قضاوت داور کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ جهانی کاراته

یک داور آسیایی کاراته از کهگیلویه و بویراحمد با حضور در لیگ جهانی کاراته در کشور ترکیه، قضاوت‌های خوبی را در این مسابقات انجام داد.

قضاوت داور کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ جهانی کاراته

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یکی از داوران استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته کاراته موفق به قضاوت در لیگ جهانی کاراته شد.

محمدرشید چتروز در این دوره از مسابقات جهانی بیش از 20 قضاوت موفق را داشته است که در پایان نیز از وی به علت تلاش‌هایش در این مسابقات، تجلیل شد.

بر پایه این گزارش، مسابقات لیگ جهانی کاراته در کشور ترکیه، با حضور 20 تیم از کشورهای مختلف جهان و به مدت سه روز برگزار شد.

محمدرشید چتروز از کارکنان بیمارستان امام سجاد (ع) و مسئول کمیته داوران هیئت کاراته کهگیلویه و بویراحمد است که به عنوان داور آسیایی به این مسابقات مهم جهانی اعزام شد و دیدارهای مهمی را نیز قضاوت کرد.

*  25 سال فعالیت حرفه‌ای در رشته کاراته

چتروز در این زمینه و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: مسابقات لیگ جهانی کاراته یک سطح پایین‌تر از مسابقات قهرمانی کاراته جهان است که داوران آسیایی می‌توانند در این مسابقات قضاوت کنند.

این داور اسیایی و مربی ممتاز کاراته از استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون هشت بار برای قضاوت در این سطح از مسابقات انتخاب شدم که تلاش کردم قضاوت‌های خوبی داشته باشم.

وی گفت:‌ 25 سال در رشته کاراته سابقه فعالیت حرفه‌ای دارم و اکنون به عنوان داور و مربی همچنان مشغول به فعالیت هستم.

چتروز که یک مقام سوم و یک مقام دوم کشوری را در این رشته در کارنامه خود دارد، ادامه داد: اینجانب از سال 71، رشته کاراته را در شهرستان کهگیلویه راه‌اندازی کردم و مدت هشت سال به عنوان مسئول کمیته داوران، کمیته مربیان و چهار سال نیز به عنوان دبیر هیئت کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت کردم.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای استعدادهای فراوان ورزشی است، اظهار امیدواری کرد تا با حمایت مسئولان شاهد رشد همه استعدادهای ورزش در رشته‌های مختلف باشیم.

در این مسابقات، تیم کاراته ایران مقام قهرمانی جهان را کسب کرد.

انتهای پیام/82005/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول