اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه علوم پزشکی زنجان 16 خوابگاه دانشجویی دارد

خلیلی: دانشجویان در خوابگاه‌ها می‌توانند از تسهیلات تحصیلی استفاده کنند

معاون مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: دانشجویانی که از خوابگاه‌های خودگردان بخش خصوصی و همچنین دولتی استفاده می‌کنند، می‌توانند از تسهیلاتی چون بیمه دفترچه خدمات درمانی، بیمه حوادث و سایر تسهیلات خدمات تحصیلی استفاده کنند.

خلیلی: دانشجویان در خوابگاه‌ها می‌توانند از تسهیلات تحصیلی استفاده کنند

ناصر خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در سال نخست تحصیل خود در خوابگاه‌های خودگردان مستقر می‌شوند، افزود: در حال حاضر دانشجویان این مقطع دانشگاه در شش خوابگاه خودگران مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به وجود حدود 16 خوابگاه دانشجویی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اظهار داشت: این خوابگاه‌ها به دو قسمت خودگردان و دولتی تقسیم می‌شوند.

معاون مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تعداد دانشجویان مستقر در خوابگاه‌های خودگران را بیش از 300 دانشجو اعلام کرد و گفت: این دانشجویان در سال دوم به خوابگاه‌های دولتی منتقل می‌شوند.

وی هزینه‌های اسکان دانشجویان را در خوابگاه‌های خودگردان بین 65 تا 85 هزار تومان عنوان و اضافه کرد: این دانشجویان ودیعه‌هایی را هم بین 100 تا 150 هزار تومان به مسئولان خوابگاه‌ها پرداخت می‌کنند.

خلیلی با تاکید بر کنترل و نظارت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر خوابگاه‌های دانشجویی تصریح کرد: دانشگاه ضمن نظارت بر خوابگاه‌ها تسهیلاتی را هم به دانشجویان می‌دهد که از جمله آنها توزیع فیش غذا در بین آنها است.

وی تعداد خوابگاه‌های دولتی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان را 10 خوابگاه اعلام و ادامه داد: بیش از یک‌هزار و 300 دانشجو در این خوابگاه‌ها اسکان دارند.

معاون مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تاکید کرد: دانشجویانی که از خوابگاه‌های خودگردان بخش خصوصی و همچنین دولتی استفاده می‌کنند، می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده از جمله بیمه دفترچه خدمات درمانی، بیمه حوادث و سایر تسهیلات خدمات تحصیلی استفاده کنند.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول