اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعت 18 و 45 دقیقه امشب

مایلی کهن و ابراهیم‌زاده به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند

سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن سورینت در نشست خبری امشب آخرین وضعیت تیم‌های خود در آستانه هفته دهم لیگ برتر فوتبال را تشریح می‌کنند.

مایلی کهن و ابراهیم‌زاده به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، استارت دیدارهای هفته دهم از نیم فصل نخست بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امشب با برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن سورینت زده می‌شود و فردا نیز شش دیدار برگزار می‌شود.

صعود موفقیت‌آمیز تیم فوتبال استقلال تهران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا موجب شده است تا دیدار روز یکشنبه این تیم با مس کرمان در هفته دهم لیگ برتر برگزار نشود و بدین ترتیب هفته دهم با هفت بازی انجام شود.

در یکی از دیدارهای مهم که جمعه شب، بیست و نهم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن سورینت از ساعت 18 و 30 دقیقه در دیداری تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز به مصاف یکدیگر می‌روند.

صبای قم فصل را با پیروزی برابر ملوان بندر انزلی آغاز کرد، در حالی‌که در هفته دوم نیز روند موفقیت‌های خود را ادامه داد و در خارج از خانه نفت تهران را شکست داد، اما ناکامی‌های صبای قم از هفته سوم و باخت خانگی به تیم فولاد خوزستان آغاز شد.

صبای قم در هفته چهارم به دومین باخت این فصل تن داد و به استقلال تهران باخت، در هفته پنجم باز هم خوب نتیجه نگرفت و در خانه برابر تیم گسترش فولاد تبریز متوقف شد و باخت به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در هفته ششم در کارنامه این تیم به ثبت رسید.

اگرچه صبای قم در هفته ششم توانست تیم فجر شهید سپاسی را با سه گل شکست بدهد، اما باخت به تیم تراکتورسازی تبریز بار دیگر این تیم را در مسیر ناکامی قرار داد تا اینکه صبای قم در هفته نهم در میهمانی تیم داماش گیلان پنجمین باخت این فصل را پذیرفت.

راه‌آهن نیز بازی‌های این فصل را با تساوی با مس کرمان آغاز کرد، اما در هفته دوم با سه گل از سد سایپا گذشت تا نگاه‌ها را به خود خیره کند، اما تیم با هدایت منصور ابراهیم‌زاده از هفته سوم در مسیر ناکامی قرار گرفت و ابتدا با ملوان مساوی کرد و بعد به نفت تهران باخت.

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در هفته پنجم به فولاد خوزستان، در هفته ششم به استقلال تهران و در هفته هفتم به گسترش فولاد تبریز باختند و در هفته‌های هشتم و نهم نیز نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فجر شهید سپاسی شیراز کسب نکرده‌اند.

حالا منصور ابراهیم‌‌زاده که تیمش با هفت امتیاز چهاردهم است و محمد مایلی کهن که تیمش با 10 امتیاز دهم است باید در مقابل خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخگوی عملکرد خود و تیم‌های تحت هدایتشان باشند و از اهداف هر دو تیم برای بازی‌های آینده و به خصوص دیدار روز جمعه بگویند که این نشست امشب ساعت 18 و 45 دقیقه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/78009/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول