اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین طلا در بازدید از روستای فیروزآباد شهرستان ری:

مجلس در برطرف کردن مشکلات مردم حومه تهران عزمی جدی دارد

حسین طلا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با حضور در روستای فیروزآباد از شهرک صنعتی و پروژه‌های در دست احداث و نیز از بافت مسکونی این روستا بازدید کرد.

مجلس در برطرف کردن مشکلات مردم حومه تهران عزمی جدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در این دیدار که اعضای شورای اسلامی و سرپرست دهیاری فیروزآباد، دبیر مجمع نمایندگان استان تهران را همراهی می‌کردند، حسین طلا از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل مربوط به این روستا قرار گرفت.

لازم به ذکر است، وی در پایان این بازدید در نشستی با اعضای شورای اسلامی روستای فیروزآباد و با حضور سرپرست دهیاری شرکت کرد.

در این نشست مسایلی از قبیل بازبینی طرح هادی و گسترش بافت، گسترش طبقاتی، استقرار برخی از ادارات بخش قلعه‌نو در فیروزآباد، اجرای طرح سرشماری و هزینه نمودن درآمدهای شهرداری از بودجه حریم در این منطقه مطرح شد.

حسین طلا در این نشست اظهار داشت: مجلس برای رفع مشکلات شهرستان‌ها و روستاهای حومه تهران برنامه‌ریزی مناسب و اراده‌ای جدی دارد و باید اعضای شوراهای روستاها و بخش‌ها نیز در رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات عمومی بکوشند.

انتهای پیام/2462/ک10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول