اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد

انجام 5 هزار مورد کنترل سوخت در جایگاه‌های همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 5 هزار مورد کنترل کمی و کیفی سوخت در جایگاه‌های منطقه همدان صورت گرفته است.

انجام 5 هزار مورد کنترل سوخت در جایگاه‌های همدان

اصغر توفیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد:‌ طی 6 ماهه نخست امسال 5 هزار و 320 مورد بازدید و کنترل کیفی و کمی فرآورده موجود در جایگاه‌ها و مجاری عرضه سوخت استان همدان صورت گرفت.

وی افزود: علاوه بر بازدید‌های صورت گرفته توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان که به طور متوسط ماهیانه چهار مرتبه انجام می‌شود، اداره استاندارد نیز نسبت به کنترل و استانداردسازی تلمبه‌های سوختگیری جایگاه‌ها هر سه ماه یک بار اقدام می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان بیان داشت: نظارت مستمر بر جایگاه‌ها و مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی نقش تعیین‌کننده در تحقق سوخت‌رسانی مطلوب و جلب رضایتمندی مردم دارد.

وی با اشاره به وجود 730 نازل سوخت‌گیری در سطح استان بر استانداردسازی مستمر نازل‌های فعال و لزوم کنترل کمیت فرآورده تحویلی تأکید کرد.

توفیقی گفت: واحد خدمات فنی و مهندسی این شرکت با در اختیار داشتن چک لیست مربوطه، هر ماهه در جایگاه‌ها و مجاری عرضه حضور یافته و سیستم مکانیکی انتقال و تحویل سوخت و شمارنده آن را با استفاده از پیمانه معیار و استاندارد نمونه‌گیری و مطابقت می‌کند.

به گفته وی بعد از اطمینان از صحت عملکرد نازل تلمبه نسبت به پلمب مجدد و نصب برچسب بازدید اقدام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان افزود: طی 6 ماهه نخست سال 92 بیش از 4 هزار مورد بازدید از نازل‌های فعال توسط واحد مزبور انجام شده که هر سه ماه یکبار با همکاری اداره کل استاندارد استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به بازدید و نظارت بر مراکز سوخت‌رسانی و کنترل‌های واحد مهندسی فرآورده‌ها تصریح کرد: این واحد، کنترل کیفیت سوخت تحویلی در جایگاه‌ها را بر عهده دارد.

توفیقی آمار بازدیدهای واحد مهندسی فرآورده‌ها طی 6 ماه نخست سال جاری را یک‌هزار و 320 مورد عنوان کرد و افزود: با نمونه‌گیری و آزمایش فرآورده در آزمایشگاه سیار، وزن حجمی، نقطه جوش، رنگ ظاهری و دیگر مشخصات فرآورده بررسی و گزارش لازم تنظیم می‌شود.

وی با اشاره به گزارش رضایت‌بخش اداره کل استاندارد در سال گذشته مبنی بر سلامت اکثر نازل‌های فعال استان یادآور شد: برمبنای گزارش‌های دریافتی از واحدهای سرویس‌های صنعتی و مهندسی منطقه و گزارش‌های مردمی موضوع در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات توزیع و فروش فرآورده‌های نفتی مورد بررسی قرار گرفته و با متخلفان برابر ضوابط برخورد می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در پایان خاطرنشان کرد: محکومیت به جریمه‌های نقدی سنگین، معرفی به اداره تعزیرات استان و لغو امتیاز جایگاه بخشی از برخورد با متخلفان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول