اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 خبر داد

اتمام بهسازی بوستان شهر با 2 میلیارد ریال اعتبار

شهردار منطقه سه قم از محوطه سازی بوستان جنب ساختمان جدید شهرداری قم در بلوار امام موسی صدر خبر داد و گفت: عملیات جدول‌گذاری و ساخت پیاده‌روهای بوستان با 100 درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتبار 2میلیارد ریال انجام شده است.

اتمام بهسازی بوستان شهر با 2 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به پروژه‌های عمرانی گسترده‌ای که در سطح منطقه سه قم در حال انجام هستند، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها که در راستای ایجاد فضاهای تفریحی در مجاورت اماکن مهم و پرمراجعه ایجاد شده بوستان تالار شهر است.

وی افزود: این بوستان در مجاورت ساختمان جدید شهرداری و تالار شهر قم در حال احداث است زیرا این دو مکان پس از افتتاح تعداد زیادی مراجعه کننده خواهند داشت و ایجاد فضایی تفریحی و آرام بخش در کنار آنها ضروری بود.

شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه بوستان جنب ساختمان جدید شهرداری قم 7 هزار متر مربع مساحت خواهد داشت، گفت: تاکنون عملیات احداث ابنیه آن با هزینه اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: این فاز شامل عملیات جدول‌گذاری سنگی و احداث پیاده‌روهای پارک بوده و 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ترکمن خاطرنشان کرد: احداث این بوستان از محل ردیف بودجه متفرقه شهرداری منطقه سه بوده و کار نصب مبلمان، سیستم روشنایی و وسایل ورزشی هم توسط منطقه با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه کار احداث ابنیه بوستان تالار شهر طی مدت سه ماه صورت گرفته است، عنوان داشت: تمام پروژه‌های عمرانی در منطقه سه با جدیت دنبال می‌شوند تا عمران و آبادانی قم با سرعت بیشتری تحقق یابد.

انتهای پیام/78002/س/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول