اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر سنندج:

رضایت مردم مهمترین هدف شوراست

نائب رئیس شورای شهر سنندج گفت: اعضای شورا به دنبال عوض کردن ساختار فکری شهرداری هستند نه میز و صندلی و به همین منظور تمام تلاش و همت خود را برای رضایت مردم به کار می‌گیرند.

رضایت مردم مهمترین هدف شوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، لیلا فروتن‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها که با حضور جمعی از مسئولین در اداره‌کل کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار کرد: سمت نایب رئیسی را قبول کردم تا بتوانم در راستای تغییر ساختار شهرداری گام‌های اساسی بردارم.

وی با بیان اینکه جلب رضایت مردم تنها هدف اعضای شورا شهر سنندج است، گفت: قراردادن افراد توانمند در پست‌های مختلف شهرداری به منظور ارائه خدمت به نحو مطلوب به مردم مهم‌ترین هدف ماست.

نائب رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: قرارگرفتن افراد براساس، تجربه، تخصص و توانمندی به جای باند و باند بازی‌هایی که امروز در برخی جاها مشاهده می‌کنیم تنها اولویت ماست.

فروتن‌نژاد اضافه کرد: ما به دنبال آن هستیم که ساختار فکری را در شهرداری عوض کنیم چرا که تغییر میز و صندلی‌ها نمی‌تواند مسیر رسیدن به اهداف و خواسته‌های مردم باشد.

وی در ادامه به کمک‌های موردی شوراهای شهر به برخی از نیازمندان که به آنها مراجعه می‌کنند را متذکر شد و گفت: اینگونه اقدامات وقتی از سوی چندین نهاد صورت می‌گیرد نمی‌تواند نتیجه مطلوبی داشته باشد.

نائب رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: یکپارچه‌سازی این کمک‌ها با در اختیار قراردادن منابع لازم می‌تواند ضمن حفظ جایگاه شوراها مسیر ارائه خدمت به نیازمندان را نیز هموار کند.

فروتن‌نژاد با بیان اینکه در تلاش هستیم که منابع کمک‌های شهرداری و شوراهای را که به صورت موردی به نیازمندان ارائه می‌شود در اختیار نهادهای حمایتی همچون امداد و یا بهزیستی قرار دهیم، تصریح کرد: کمیته امداد با توجه به جامعه هدفی که دارد به بهترین شکل می‌تواند در این راستا گام بردارد.

وی در ادامه از جشن عاطفه‌ها و سایر برنامه‌های کمیته امداد در راستای رفع مشکلات نیازمندان تقدیر کرد و بیان داشت: برگزاری این برنامه‌ها به ویژه بحث توزیع کمک‌های مردمی در بین نیازمندان باید با دقت و حساسیت بسیار ویژه‌ای صورت پذیرد.

نائب رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه خوشبختانه بستر لازم برای هدایت کمک‌های مردمی به منظور رفع مشکلات نیازمندان به همت نهادهایی همچون کمیته امداد در استان فراهم است، بیان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مختلف امداد در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود از این رو باید با شناسایی درست نیازمندان و نیازهای آنان این کمک‌ها هزینه شود.

فروتن‌نژاد ضمن اعلام آمادگی شهرداری و شوراهای شهر سنندج به منظور ارائه هر نوع کمک در برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح شهر اظهار کرد: اقدامات کمیته امداد با هدف رفع مشکلات نیازمندان صورت می‌گیرد و فعالیت و کمک در این حوزه توفیق الهی است که امیدواریم نصیب ما شود.

انتهای پیام/79002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول