اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی اعلام کرد

وصول جریمه تخلف 1251 خودرو با رقم بالای یک میلیون تومان در آذربایجان غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: پنج ماه نخست سال جاری جریمه تخلف یک هزار و 251 خودرو با رقم بالای یک میلیون تومان در آذربایجان غربی وصول شده است.

وصول جریمه تخلف 1251 خودرو با رقم بالای یک میلیون تومان در آذربایجان غربی

سرهنگ علی سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران در آذربایجان غربی، اظهار داشت: پنج ماه نخست سال جاری 6 هزار و 66 دستگاه موتور سیکلت در شهرستان‌های ارومیه، بوکان، میاندوآب و مهاباد توقیف شده است و این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته سه درصد افزایش دارد.

وی به ماده 20 قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم رانندگی اشاره کرد و گفت: هر موتورسیکلتی که مرتکب تخلف عبور از پیاده‌رو، عبور از چراغ قرمز، عبور ممنوع و یا عدم استفاده از کلاه ایمنی شود، برای بار نخست به مدت یک هفته موتورسیکلت توقیف می‌شود.

سعیدی ادامه داد: در صورت تکرار مکرر تخلف توسط موتورسیکلت سواران، موتورسیکلت به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی افزود: موتورسیکلت سواران با مراجعه برای ترخیص موتور سیکلت خود از پارکینگ موظفند در کلاس‌های آموزشی رانندگی با موتورسیکلت شرکت کنند.

وی با اشاره به کنترل جرایم خودروهایی که بالای یک میلیون تومان جریمه دارند، خاطرنشان کرد: یک هزار و 251 دستگاه در پنج ماه نخست سال جاری اقدام به پرداخت جریمه‌های نقدی خود کرده‌اند.

سعیدی اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از متوفیان تصادفات در سطح معابر درون شهری عابران پیاده هستند، پلیس با خودروهایی که به گذرگاه عابر پیاده تجاوز می‌کنند برخورد جدی می‌کند.

انتهای پیام/61010/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول