اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری:

36 هزار دهیاری کشور مشغول رسیدگی به روستاها هستند

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: 36 هزار دهیاری در سراسر کشور مشغول خدمات‌رسانی و رسیدگی به امور روستاها هستند.

36 هزار دهیاری کشور مشغول رسیدگی به روستاها هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر ، نخستین همایش تقدیر از جوانان توانمند روستاهای شهرستان رامسر صبح امروز در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد.

عباس پورهاشمی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در روستاهای ایران و میزان ظرفیتی که در روستاها موجود است، اظهار داشت: پیشرفت در روستاها پس از انقلاب اسلامی آنقدر مشهود است که هیچکس نمی‌تواند منکر آن شود.

 رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری افزود: امروز بیشتر روستاها از نعمت آب، برق، تلفن، خدمات بهداشتی پزشکی و تعداد قابل ملاحظه‌ای از این روستاها هم از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که این روند رو به جلو همچنان ادامه دارد.

وی تعداد بی‌سوادان در روستاها را بسیار ناچیز شمرد و بر وجود افراد تحصیلکرده و دانشمندی که از روستاها برخاسته‌اند تاکید کرد و یادآور شد: 36 هزار دهیاری در سراسر کشور مشغول خدمات‌رسانی و رسیدگی به امور روستاها هستند.

در ادامه همایش، رستم زرودی فرماندار رامسر اعلام کرد: روستاها و نقش تاثیرگذار روستاییان عزیزمان در تولید را نباید نادیده بگیریم زیرا این روستاییان هستند که موجب بسیاری از خدمات و نعماتی هستند که در شهرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: غربی‌ترین شهر مازندران، فقر و بیکاری‌اش را در پشت نقاب طبیعت خدادادی‌اش پنهان کرده است.

وی افزود: رامسر 137 روستا دارد که برخی از آنها مانند اشکورات فاصله نزدیک به 300  کیلومتری به مرکز استان دارند که به همین میزان خدمات‌رسانی به آنها را در مواقع حساس و بحرانی، دشوار می‌سازد.

ابراهیم شیرود عشوریان بخشدار بخش مرکزی رامسر در ادامه این همایش اذعان داشت: برای برگزاری این همایش بسیار زحمت و وقت گذاشته شده است و قرار بود که زودتر و چندین ماه قبل این همایش برگزار شود که به دلیل برگزاری انتخابات 24 خرداد این امر میسر نشود.

وی افزود: در این همایش از 34 جوان روستایی که سن آنها بین 15 تا 30 سال است مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

شیرود عشوریان اظهار داشت: باید توانمندی این جوانان توانمند در زمینه‌های مختلف توسط مسئولان مورد استفاده قرار گیرد زیرا که هدف از برگزاری این همایش پی‌بردن و باور کردن استعداد این جوانان برومند بااستعداد روستایی است.

به گزارش فارس، در پایان این همایش از 34 جوان مورد نظر با لوح تقدیر و تندیس و هدایا مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/86024/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول