اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران:

امام رضا (ع) در ایران منشأ تمامی خیرات شد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مازندران امام رضا (ع) را افتخار و سبب خیر و برکت ایران اسلامی دانست و گفت: امام رضا (ع) در کشور ما منشأ تمامی خیرات شده است.

امام رضا (ع) در ایران منشأ تمامی خیرات شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با فرارسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا (ع)، مازندران روزها و شب‌های سراسر نور و شادی را پشت‌سر می‌گذارد.

مردم شهرهای استان مازندران با حضور در هیئت‌های مذهبی، امامزادگان و بقاع متبرکه به شادی پرداختند.

مردم مرکز استان مازندران با برگزاری جشن و پخش شیرینی و شربت سالروز تولد امام رضا (ع) را جشن گرفتند.

همچنین جشن ولادت حضرت امام رضا (ع) با حضور مردم ولایی استان مازندران و شهرستان ساری در امام‌زاده عباس (ع) مرکز استان مازندران برگزار شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مازندران در جشن میلاد امام رضا (ع) صبح امروز در امامزاده عباس (ع) ساری با اشاره به اینکه در بین شیعیان تنها امامی که در کشور ما حضور دارند امام رضا (ع) هستند، افزود: ما مازندرانی‌ها عاشق امام رضا (ع) هستیم ولی کمتر به این امام توجه می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمد انتظاری، امام رضا (ع) را افتخار و سبب خیر و برکت ایران اسلامی دانست و گفت: امام رضا (ع) در کشور ما منشأ تمامی خیرات شده است.

وی به کرامات امامزاده عباس (ع) ساری اشاره کرد و گفت: این امامزاده در چند ماه گذشته توانست دختری که از نظر پزشکان قطع امید شده بود و دیگر امیدی به بازگشت دوباره نبود را شفا دهد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران با اشاره به اینکه تفکر به خط و مشی امام رضا (ع) جان آدمی را صفا می‌دهد، بیان کرد: پیروی از رهنمودها و تفکر این امام، اعتقاد دینی را افزایش می‌‌دهد.

انتظاری با اشاره به اینکه کلام امام رضا (ع) مشکل گشای زندگی ما مسلمانان است، افزود: عبادت و بندگی بیش از حد برای خدا، مختص نماز و روزه نیست بلکه تفکر در امر پروردگار عالم نیز است.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های بسیار زیادی وجود دارند که اهل نماز، روزه و تقوا هستند ولی گناه‌های بسیار بزرگی می‌کنند، گفت: عبادتی که همراه با تفکر نباشد راه به جایی نمی‌برد.

انتظاری تصریح کرد: عبادتی که با تفکر، تامل و اخلاص همراه باشد انسان را به درجات معرفت و شناختی که اساس و پایه معرفت ما است نزدیک و قابل دسترسی می‌کند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران یکی از علت‌های گناه زیادی انسان‌ها را ضعیف بودن ایمان دانست و گفت: باید معرفت به خدا را افزایش داد و تقویت کرد.

همچنین در پایان این مراسم، نورافشانی صورت گرفت.

--------------------------------------

عکس از صاحب نجفی‌وشوایی

--------------------------------------

انتهای پیام/2296/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول