اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

لزوم برگزاری کارگاه آموزشی خانواده با وظایف فرزندپروری

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم برگزاری کارگاه آموزشی خانواده با وظایف فرزندپروری تاکید کرد.

لزوم برگزاری کارگاه آموزشی خانواده با وظایف فرزندپروری

فریده کیامرثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به پیش‌رو بودن هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: فرزندان از سرمایه‌های ارزشمند جامعه محسوب می‌شوند از این‌رو والدین باید قبل از تولد فرزندان به فکر تامین منافع آن‌ها باشند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به امور فرهنگی و برنامه‌های اجرایی برای کودکان اکتفا کرد و گفت: می‌طلبد مسئولان امر در خصوص برگزاری هرچه باشکوه برنامه‌های این هفته همت کنند.

کیامرثی با بیان این‌که هفت سال اول زندگی فرزندان در اختیار و تحت کنترل والدین خود هستند و به نوعی شکل‌گیری بخشی از شخصیت آن‌ها از سنین کودکی بوده، گفت: کودکان در این سن نیازمند توجه هر چه بیشتر والدین خود هستند.

عضو کارگروه کودک و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد هفت سال دوم کودکان را از اختیارات سازمان آموزش و پرورش دانست و گفت: این مقطع زمانی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و از عوامل مهم در شکل‌گیری شخصیت فرزندان بوده که متولیان آموزش و پرورش باید به این مقطع زمانی توجه خاصی داشته باشند.

این کارشناس بانوان ادامه داد: هفت سال سوم از دوران زندگی فرزندان در اختیار جامعه بوده که محیط و آموزش و پرورش نیز در این مقطع تاثیرگذار بوده که می‌طلبد با وجود حساسیت زیاد در این مقطع توجه خاص و ویژه‌ای به این صورت گیرد.

کیامرثی در بخشی دیگر از سخنان خود به عمده معضلات و مشکلات در حوزه کودک و خانواده اشاره کرد و گفت: عدم آشنایی خانواده‌ها با وظایف فرزندپروری مهمترین مشکل بوده که می‌تواند با برگزاری کارگاه‌های آموزشی والدین را نسبت به این موضوع آگاه کرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که عدم آشنایی خانواده‌ها با وظایف فرزندپروری باعث بروز برخی مشکلات در بطن خانواده و جامعه می‌شود، گفت: با برگزاری کارگاه‌های آموزش برای خانواده‌ها می‌توان به رفع این معضل کمک کرد.

کیامرثی در پایان بر توجه هر چه بیشتر مسئولان و متولیان امر بر روستا مهدها تاکید کرد و گفت: این‌که مهد کودک‌های روستایی نیاز به توجه و نظارت ندارند درست نبوده و می‌طلبد مسئولان امر در این خصوص همتی داشته باشند.

انتهای پیام/82011/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول