اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس گلستان:

1642 کلاس درس با کمک خیرین مدرسه‎ساز گلستانی تجهیز شد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان از تکمیل یک‎هزار و 642 کلاس درس در قالب 452 پروژه مشارکتی به همت خیرین مدرسه‎ساز استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه از سال‎های 77 تا 91 محقق و در اختیار آموزش و پرورش گلستان قرار گرفت.

1642 کلاس درس با کمک خیرین مدرسه‎ساز گلستانی تجهیز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عماد مخدومی بعدازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: 764 خیر مدرسه‎ساز در سال‎های 78 تا 90 در امر مدرسه‎سازی گام‎های موثری برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه خیرین می‎توانند در تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام دولتی نیز ورود کنند، تصریح کرد: دولت مصوبه‎ای ارائه کرد که از خیرین برای تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام استفاده شود و در این راستا یکی از سیاست‎های مهم سازمان نوسازی مدارس اتمام پروژه‎های نیمه‎تمام است.

خیرین در تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام ورود کنند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان در خصوص مساعدت خیرین مدرسه‎ساز تصریح کرد: در سال گذشته خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان 7,5 میلیارد تومان متعهد شدند که تعداد چهار پروژه از طریق خیرین مساعدت شد و در این راستا 2 پروژه در مهر‎ماه و 2 پروژه نیز در هفته دولت به بهره‎برداری رسید.

مخدومی تصریح کرد: از ابتدای برنامه یعنی سال 85 قرار بود تا اعتبارات تخریب و بازسازی به طور کامل محقق شود که تاکنون این امر اتفاق نیفتاده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به اینکه امسال آخرین سال برنامه است باید اعتبارات تخریب و بازسازی مجدداً تمدید شود تا در مرتفع شدن مشکلات فضاهای آموزشی تسریع حاصل شده و اقدامات موثری صورت بگیرد.

نوسازی مدارس گلستان حائز رتبه نخست اجرای کیفی در پروژه های عمرانی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان یکی از مهمترین اهداف مدرسه‎سازی را فراهم کردن شرایط تحصیل برای اقشار مختلف جامعه برشمرد و گفت: با ایجاد و راه‎اندازی مدارس می‎توان به ارتقای سطح علمی کشور کمک کرد.

مخدومی اظهار داشت: این اداره کل در زمینه کیفیت اجرای پروژه‎های عمرانی در استان توانست رتبه نخست را کسب کند و در بخش ارزیابی عملکرد نیز جزو سه دستگاه برتر شناخته شده است.

انتهای پیام/83001/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول