اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مناطق زلزله‌زده شنبه متبرک به حضور خدام رضوی شد

حضور خدام رضوی در مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی، روحیه تازه‌ای به این شهر زلزله زده بخشید.

مناطق زلزله‌زده شنبه متبرک به حضور خدام رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، صبح امروز جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم مطهر رضوی در روستاهای باغان، کردلان، درویشی و شهر شنبه با شکوه خاصی برگزار شد.

مردم با شور و اشتیاق فراوان که اشک از چشمانشان جاری بود با تقدیم حلقه و شاخه‌های گل به استقبال خدام حرم مطهر امام رضا (ع) آمدند.

امسال که مردم این دیار به خاطر حادثه دلخراش زمین لرزه 6.1 دهم ریشتری 20 فروردین ماه سال جاری کمتر توفیق حضور در حرم رضوی را داشتند مردم خدام را در آغوش می‌گرفتند و از حضور آنها تقدیر می‌کردند.

تلاش شهردار مردمی شنبه در این مراسم جای تقدیر دارد بنا به پیشنهاد اکبر قائدی دبیرستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر تنها پارک این شهر که به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته است به نام حضرت امام رضا(ع) نامگذاری شد.

با حضور خدام رضوی عملیات اجرایی مسجد امام رضا (ع) شنبه نیز آغاز و بنا شد از طرف ستاد زیر سایه خورشید جهت تبرک این مسجد چهار جلد قرآن نفیس به این مسجد اهدا و کلنگ آن توسط خدام رضوی به زمین زده شد.

انتهای پیام/66001/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول